Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Suzuki

2,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Niestety muszę każdemu odradzić montaż instalacji w serwisie stag na ul. Fabrycznej w Chrzanowie. Pan prezes tego czegoś dostał informację, że wszystkie części mają być jak najlepsze i cena nie gra roli. Butla włożona została taka, że tylnej kanapy nie da się złożyć (miał dzwonić w sprawie butli, bo sam tak mówił)- istnieją przecież butle które można montować do tego...
2,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam. Niestety muszę każdemu odradzić montaż instalacji w serwisie stag na ul. Fabrycznej w Chrzanowie. Pan prezes tego czegoś dostał informację, że wszystkie części mają być jak najlepsze i cena nie gra roli. Butla włożona została taka, że tylnej kanapy nie da się złożyć (miał dzwonić w sprawie butli, bo sam tak mówił)- istnieją przecież butle które można montować do tego...
4,5
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja gazowa Zavoli Winner bardzo dobra i sprawdzona. Przejechałem na niej jakieś 40 tys km i bez żadnych przygód. Auto bardziej służy mi do zabawy więc wbrew pozorom instalacja ma spore wyzwanie ale mimo wszystko bardzo dobrze sobie radzi.
4,5
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.6 VVT Sport 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32. Silnik dobrze współpracuje z gazem, instalacje mam prawie rok lata głownie przestrzegam tylko przeglądów poza tym nie ma żadnej ingerencji. Niskie spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od stylu jazdy. Tera zimą brak jakichkolwiek problemów z przełączaniem się na lpg itp.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Tanio się jeżdzi - zamiast 7-7.5 pali 8-8.5 na trasie przy w miarę spokojnej jeżdzie - na autostradzie 11-12 (nie ma przebacz). Zawory OK - mam SX4 w wersji z J na początku VIN (czyli prawdziwy japończyk). Szkoda sprzedawać takie autko.
5,0
Suzuki Celerio
Hatchback 5d 1.0 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Autko kupiłem z fabrycznie zamontowaną instalacją BRC Sequent 32 OBD. Gwarancja pozostała na 3 lata. Jeździ się bardzo dobrze, nie martwię się zasadniczo o nic bo wszystko na gwarancji ale odnośnie samej instalacji to nie sprawia żadnych problemów, auto bardzo równo pracuje.
5,0
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dziala poprawnie, nie ma roznicy czy sie jezdzi na pb czy lpg. Silnik pracuje rowno. Nalezy pamietac aby sprawdzic co 20 tys luz zaworowy i wyregulowac. Instalacja montowana w firmowym warsztacie AC w Bialymstoku. Pelen profesjonalizm polecam.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.
5,0
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 50 tys. do tej pory przejechane ok 20 tys.km. Silnik na gazie pracuje wręcz wzorowo. Nie było ani jednej sytuacji kiedy mógłbym mieć jakieś wątpliwości. Moc została jak dawniej, po przejściu na 4x4 też nie ma problemu, nawet w terenie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
5,0
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 58 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, spalanie lpg na poziomie około 7l/100km - moim zdaniem dobry poziom zwłaszcza, że nogę mam ciężką... Instalacja Brc Kit Alba - spisuje się bardzo dobrze. Silnik nie szarpie, nie przerywa. Jazda autem jest komfortowa, mimo takich gabarytów.