Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Suzuki

4,5
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
Suzuki Jimny III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja gazowa Zavoli Winner bardzo dobra i sprawdzona. Przejechałem na niej jakieś 40 tys km i bez żadnych przygód. Auto bardziej służy mi do zabawy więc wbrew pozorom instalacja ma spore wyzwanie ale mimo wszystko bardzo dobrze sobie radzi.
4,5
Hatchback 5d 1.6 VVT Sport 136KM 100kW
Suzuki Swift V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32. Silnik dobrze współpracuje z gazem, instalacje mam prawie rok lata głownie przestrzegam tylko przeglądów poza tym nie ma żadnej ingerencji. Niskie spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od stylu jazdy. Tera zimą brak jakichkolwiek problemów z przełączaniem się na lpg itp.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Tanio się jeżdzi - zamiast 7-7.5 pali 8-8.5 na trasie przy w miarę spokojnej jeżdzie - na autostradzie 11-12 (nie ma przebacz). Zawory OK - mam SX4 w wersji z J na początku VIN (czyli prawdziwy japończyk). Szkoda sprzedawać takie autko.
5,0
Hatchback 5d 1.0 68KM 50kW
Suzuki Celerio
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Autko kupiłem z fabrycznie zamontowaną instalacją BRC Sequent 32 OBD. Gwarancja pozostała na 3 lata. Jeździ się bardzo dobrze, nie martwię się zasadniczo o nic bo wszystko na gwarancji ale odnośnie samej instalacji to nie sprawia żadnych problemów, auto bardzo równo pracuje.
5,0
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dziala poprawnie, nie ma roznicy czy sie jezdzi na pb czy lpg. Silnik pracuje rowno. Nalezy pamietac aby sprawdzic co 20 tys luz zaworowy i wyregulowac. Instalacja montowana w firmowym warsztacie AC w Bialymstoku. Pelen profesjonalizm polecam.
5,0
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Suzuki SX4 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.
5,0
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 50 tys. do tej pory przejechane ok 20 tys.km. Silnik na gazie pracuje wręcz wzorowo. Nie było ani jednej sytuacji kiedy mógłbym mieć jakieś wątpliwości. Moc została jak dawniej, po przejściu na 4x4 też nie ma problemu, nawet w terenie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
5,0
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Suzuki Alto VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 58 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, spalanie lpg na poziomie około 7l/100km - moim zdaniem dobry poziom zwłaszcza, że nogę mam ciężką... Instalacja Brc Kit Alba - spisuje się bardzo dobrze. Silnik nie szarpie, nie przerywa. Jazda autem jest komfortowa, mimo takich gabarytów.
4,3
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Suzuki Grand Vitara II
homologacja: P.H. ALEX, Tadeusz Ożarowski, Brzozowo Antonie
instalacja: LPGTECH 300 OBD
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Nie czuję różnicy, no może w kieszeni zostaje trochę więcej złotówek. Warto wybrać troszkę lepsze graty, jak narazie 1,5 roku eksploatacji. Przeglądy co 15000 km., wymiana oleju co 10000. Instalacja założona bardzo estetycznie, nie widać nic pod maską co mogłoby szpecić, osiągi zadawalające. Zawory trzeba pilnować bo nie ma regulacji hydraulicznej. Instalacja Alex OBD,...
5,0
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Założona instalacja BRC KIT Alba, nie znalazłem w zestawieniu. Praca silnika na gazie nawet więcej niż poprawna. Po prostu nic się nie zmieniło. Od momentu montażu żadnych przygód. Odpala normalnie za każdy razem, równo pracuje, wchodzi na obroty. Spalanie w granicach 7-8l/100km w zależności od jazdy.