Autor: ginspirations
Rocznik: 1998
Przebieg: 96561km
Kupiłby ponownie?
2012-03-25 04:50:52
Motor dość ciężki, jednak mocny i elastyczny silnik. 5 stopniowa skrzynia biegów (mit o awariach - kompletnie nie zrozumiały). Moto stworzone jako konkurencja dla fireblade cbr, jednak o wiele wygodniejsze w obyciu. Duży plus za mały dodatkowy schowek po lewej stronie (gdyby był na klucz, rewelacja). Motor z pewnością bardzo szybki i bardzo mocny, i generalnie bezawaryjny o ile zadbany. Dużo pali, ale używanie go jako turystyka raczej mija się z celem. To w europie został błędnie sklasyfikowany jako turystyk o sportowym zacięciu, a prawdą jest że został stworzony jako doskonalsza wersja GSXR1100, zatem typowo sportowej maszyny. Praca silnika trochę specyficzna, ale jakże standardowa dla Suzuki przełomu lat 90/00. Dla mnie największy fun, dla inny pewnie masakra. Moto działa mówiąc krótko "włącz/wyłącz" (czyt. zapier... na maxa/stój). Wygląd, dla nie których dziwny, ale w moim środowisku dla większości niesamowity i wybiegający z epoki lat 90'.
| Kryterium |
Ocena |
| Silnik (kultura pracy, elastyczność) |
(4,00) |
| Skrzynia biegów |
(5,00) |
| Hamulce |
(3,00) |
| Komfort siedzenia |
(5,00) |
| Pozycja i komfort za kierownicą |
(5,00) |
| Ekonomiczność (zużycie paliwa) |
(2,00) |
| Niezawodność (drobiazgi) |
(5,00) |
| Stosunek jakość/cena |
(4,00) |
| Długodystansowość |
(3,00) |
| Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h) |
(5,00) |
| Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h) |
(5,00) |
| Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h) |
(4,00) |
| Łatwość prowadzenia |
(3,00) |
| Fun factor - radość z jazdy |
(5,00) |
| Właściwości miejskie (praktyczność w korkach) |
(4,00) |
| Właściwości terenowe |
(1,00) |
| Właściwości wyścigowe |
(3,00) |
| Właściwości turystyczne |
(4,00) |
| Wypadkowość |
(3,00) |
| Całokształt |
(4,00) |
| Niezawodność (poważne usterki) |
(5,00) |