Auto ma bardzo niskie zawieszenie więc łatwo o jakiś defekt. Każda większa dziura na drodze stwarza ryzyko wizyty u mechanika...
Wrażenia
5,0
Silnik
Główna zaleta AR 147. Drzemie w nim duża moc.
3,0
Skrzynia biegów
Często miałem duże problemy z wrzucaniem biegu wstecznego. Trzeba było próbować do skutku, nawet po kilka razy...
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się nieźle. System kontroli trakcji działa wręcz rewelacyjnie. Jedynym mankamentem jest duży promień skrętu (jak na tak mały samochód)
Komfort
3,0
Widoczność
Ogólnie jest nieźle (szczególnie z przodu). Jednakże wystarczą dwie osoby na tylnich siedzeniach, aby całkowicie zasłonić widoczność w trakcie np. cofania. Po prostu szyba tylnia jest bardzo mała..
4,0
Ergonomia
Wysoka jakość połączona z całkiem niezłą funkcjonalnością;) Jedyny minus - elektrycznie otwierane szyby często blokują się przy niskich temperaturach.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja to podstawa. Bez niej samochód ogrzewa się blisko 15 minut.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sportowy typ, więc nie należy się spodziewać komfortu z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Lubię pracujący głośno silnik;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik super, ale te wymagania... Średnie spalanie na dłuższej trasie (Katowice - Warszawa) na poziomie ponad 11 litrów na 100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pytanie: co jest drobiazgiem? Dla tego samochodu każda mała usterka to koszt rzędu 1000 PLN.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tragedia. Kupiłem nowy pojazd. Po roku go sprzedałem. W tym czasie miałem: wymieniane wahacze przednie, stabilizator (2x), WSZYSTKIE 4 czujniki przy kołach (co powodowało że ESP i ABS nie funksjonowały jak należy), uporczywe skrzypienie z tyłu (serwisowany salon nie potrafił usunąć tego problemu)...itd. Każdy z tych defektów pojawiał się osobno i 1/6 roku samochód spędził w warsztacie.... Nigdy nie spotkałem tak awaryjnego samochodu!