Bardzo przyjemny samochód. Zachwyca kultura pracy silnika oraz bardzo niskie zużycie paliwa. Samochód jest nisko zawieszony i trzeba uważać na naszych drogach. Już raz zniszczylem dolną plastikową osłonę silnika a koszt jej wymiany to prawie 400 zł. Ogólnie jestem z samochodu bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezwykle elastyczny, bardzo ekonomiczny, cichy o miłym brzmieniu, pracuje spokojnie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna. Bezproblemowa. Na pewno przydałby się szósty bieg...
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dobrze i pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
W wersji Sportwagon ograniczona widoczność do tyłu, co sprawia problemy przy cofaniu. W czasie jazdy nie ma problemów - dobre są lusterka zewnętrzne.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele. Bezproblemowe sterowanie wszelkimi dostępnymi funkcjami. Może trochę przeszkadza prawy podłokietnik z przodu... ale zawsze można go złożyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja sprawdzona w warunkach południowej Europy. Wszystko działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla człowieka o przeciętnym wzroście plus dwie osoby - wystarcza. Nie jest to przestrzenna limuzyna. Jak na auto o aspiracjach sportowych, miejsca jest aż za dużo.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście z włączoną klimatyzacją NIGDY nie przekracza 9 l/100 km ON, poza miastem z pełnym obciążeniem 6 l/100 km (średnia obliczona na podstawie przejechania 6500 km trasy po drogach Europy w sierpniu - autostrady w Niemczech (jazda miejscami z prędkością ponad 200 km/h), Szwajcarii, Austrii i Francji oraz drogi lokalne często zakorkowane. Pierwszy przegląd (20000km) nie był drogi (około 500 zł).
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jest bardzo drogi (w moim przypadku: 103000,-), jednak wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nadmierne drgania rury wydechowej, słyszalne przy 1000 obr/min (w ramach gwarancji zostaną zamontowane wsporniki)