Audika na 4 ze względu na wcześniejszego właściciela - nic nie dbał o fureksa. Ale na ten wiek elegancja, blacha ocynkowana 0 korozji, ABeeSik.
Jeszcze z 15 lat powinna wytrzymać. :P
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
I tutaj mam problem, bo była robiona przez I właściciela, który nie popisał sie za dobrze bo troche głośno mam w kabinie pilota
4,0
Układ jezdny
Mogło by być tylko muszę wymienić teraz tulejki metalowo gumowe na tylnych zawiasach (zwracać na to uwagę bo troche roboty jest przy tym)
Komfort
4,0
Widoczność
Na zakrętach w uliczkach osiedlowych troche słupek kierowcy przeszkadza
3,0
Ergonomia
w sumie może być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie ma niekiepskie za zimne dni, a z wentylacją to jeszcze nie spotkałem się z zaparowanymi szybami
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu 3 osoby - troche ciasnota
3,0
Wyciszenie
troche skrzynie mi słychać ale jest ok na biegu jałowym heheh
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gazu mi zasysa od 9 do 12 lytrów, a co do napraw - proste jak budowa CEPA, większość rzeczy samemu można zrobić
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry na dłuższe trasy, wykończenie wnętrza jak w B4, co do innych aut z raichu Audiki mają blachy ocynkowane, które odporne są na korozje. Co do ceny to stoją ok 12-8 tyś. Za taką sumę wolałbym "b3" niż Omege lub Skorpio
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to chyba podstawowe rzeczy w każdej b3 (może się myle?) - żaróweczki do podświetlania tablicy rozdzielczej, przewody na klapie bagażnika, włączniki (tylna szyba), chyba tyle?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana amorów, wymaina uszczelniaczy na zaworach, zapchany wtrysk ssania (od palenia za gazie) i tyle. Na ten wiek (15 lat) to całe "nic"