Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B5 Sedan

stasiu, 3 lata temu
Silnik 1.8 20V 125KM 92kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 203 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,23
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
kupiłem samochód z przebiegiem 185tyś km , który wydawał się realny , auto sprowadził dla siebie poprzedni właściciel od rodziny z Niemiec (była faktura zakupu z 1999 roku i na brifie przy sprzedaży był ten sam pan z 1937 roku , nazwiysko Polaka od którego kupiłem było takie same jak od właściciela z Niemiec , więc wyglądało że sprzedający nie kłamał , przebieg w brifie w 2010 roku 137 tyś km ) poprzedni własciciel założył gaz po roku od sprowadzenia przy przebiegu 145 tyś km , jak go kupowałem to wydawało się realne że przez 2 lata pokonał te 40 tyś km , tym bardziej że były robione przeglądy gazowe , no i wszystkie opony zimowe i letnie 10 letnie z bardzo dobrym bierznikiem , więc ewidętnie auto było mało jerzdżone .Ogólnie jak kupiłem auto to zapodałem obszerny pakiet startowy (rozrząd z pompą , 4 x tarcze z klockami , i całe przednie zawieszenie z łożyskami przód i tył ) autem zrobiłem przez 3 lata 17 tyś km i wymieniłem kolejno : 2 przeguby bo zaczynały cykać na zakrętach , 3 x termostat i 2 x czujnik temperatury , bo były problemy z osiągnięciem normalnej temp silnika , wymieniłem przepływomierz , bo silnik kulał , zaczął cieknąć płyn hamulcowy , okazało się że Audi dało podkładki aluminiowe zamiast miedzianych , sprzęgło chodzi fatalnie bierze pod samą górą , chciałem wymieniać , ale coś tknęło mnie żeby poczytać forum , i jak się okazuje to norma , ale jest gorzej niż u innych , kierownica ciężko odbija do zera , sprawdzałem na zlocie , u innych torchę lepiej i tak samo jak u mnie , w zeszłe lato odkleiła się cała "szmata" od podsufitki , podobno to standard jak auto stoi na słońcu w upale , naprawiałem centralny zamek , bo jest hydrauliczny , feler rozlatujący się wirnik , niestety nie do kupienia , na całe szczęści po niewielkich przeróbkach pasuje z VW Golfa III , pekające węże od odpowietrzenia silnika , ceny nowych bardzo drogie , zastąpiłem je z sklepu motoryzacyjnego cięte z metra , zawieszenia raz już naprawiałem (końcówki drążków) bo się wyklepały , ogólnie nie polecił bym tego samochodu nikomu , chyba żeby zaszpanować na wiejskiej dyskotece , nigdy nie rozglądałem się za audi , kupiłem je całkowicie z przypadku , bo byłem bez samochodu od kilku miesięcy a zmieniłem pracę do której nie ma dojazdu komunikacją publiczną , a nie było nic ciekawszego na szybko, tak jak wspominałem nie polecam z tyłu ciasno
Wrażenia
3,0
Silnik
problemy z osiągnięciem temp silnika , usterki termostatów i czujników temp
4,0
Skrzynia biegów
działa bardzo dobrze , haczy dwójka przez piersze parę set metrów
3,0
Układ jezdny
bardzo drogi w utrzymaniu , na częściach zamiennych nie przeżywa więcej jak 30 tyś km
Komfort
3,0
Widoczność
ogólnie mi się źle patrzyło na drogę z powodu że auto jest bardzo niskie
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze działający klimatornik
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za kierownicą wygodnie z tyłu mało miejsca
4,0
Wyciszenie
w samochodzie panuje cisza tak do 130 km/h
Ekonomiczność
2,0
Koszty utrzymania
durzo psujących się elementów i drogie w utrzymaniu zaieszenie
2,0
Stosunek jakość/cena
auto droższe od innych w tym roczniku , niczym nie uzasadnione
Niezawodność
3,0
Drobne usterki
centralny zamek/moduł komfortu
3,0
Poważne usterki
nic nie padło na amen , zawsze dojechałem do domu

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A4 B5

Liczba wpisów: 121

Audi A4 B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A4 B5 Sedan