Silnik
: Brak poboru oleju, ladnie sie wkreca w obroty elastyczny na roznych biegach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Przeguby przy zamiennikach, łozyska koł,
3,0
Całokształt
Godny polecenia samochod pomimo wieku moze nadal sprawiac frajde z jazdy i niezawodnosci o ile byl dbany przez wczesniejszych wlascicieli.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mulowaty jak wymaga remontu albo wymiany lancucha walku rozrzadu. Zadbany egzemplarz jest zrzwawy i elastyczny na roznych biegach. Powyzej 120km/h robi sie glosno w srodku. Silnik o kodzie ARG zadbany nie pobiera oleju polecam lac Motula 6100 Synergie 10W40 zmieniac co 8-10tys km. Silnik znakomicie sie nadaje do gazu np. STAG GO FAST 200. Po ok 300tys kontrolowac napinacze lancucha slizgi sie wycieraja jakby ktos zmieniał i mial zamiar jeszcze dlugo jezdzic nie kupujcie Febiego tylko orginal różnica kolosana...
5,0
Skrzynia biegów
Elastyczna skrzynia biegów biegi ladnie wchodza i sa dlugie. Brakuje 6 biegu. Lubia sie wycierac trzpienie w czujniku od swiatel cofania.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie drogie w utrzymaniu ze wzgledu na stan Polskich drog, ulic i ilosc wachaczy w samochodzie jesli ktos bedzie wymienial pojedyńczo nawet dobrych marek poleci zaraz drugi i nastepny. Kupowac Masters Sport i wymienic caly komplet przejechalem 80tys tyle ile gwarancja i nic cisza. Przy wymianie wraz z drazkami kier uwazac na zwrotnice ktora jest aluminowa mozna latwo popsuc. Zawieszenie swietnie wybiera nierownosci jest ciche pewnie sie prowadzi. Przod nadsterowny jest duzo ciezszy od tylu to jest jedyny minus prowadzenia.
5,0
Karoseria
Pomimo lat samochod ktory byl dbany nie gnije i trzyma sie kupy buda w ocynku. Wystepuja niewielkie ogniska rdzy przy progach, odplywach drzwi albo na blotnikach z przodu gdzie jest montowana gabka na nadkolach. Jakby nie patrzec to Audi jest 100 razy lepsze niz japonskie auta czy vw i skody.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widocznosc jedyny minus w liftach mniejsze prawe lusterko.
5,0
Ergonomia
Ergonomia w klasycznym stylu wszystko na miejscu i pod reka, duzo schowkow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze chlodzi jak i grzeje.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca dla kierowcy= malo dla pasazera z tylu, duzy bagaznik lecz waski przeswit w sedanie na plus skladana kanapa dzielona z tylu.
3,0
Wyciszenie
Przy duzych predkosciach robi sie glosno duzo zalezy tez od opon najgorzej nie jest jak na ta klase samochodu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochod ogolnie bezawaryjny jesli ktos dba kupuje dobre zamienniki i wymienia na bierzaco nie lubi zaniedbywania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrej jakosci materialy przyjemne w dotyku pomimo lat dobrze spasowane i nie trzeszcza podczas jazdy odporne na przetarcia i zarysowania
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uklad elektryczny glownie czujniki, termostat itp drobne czesci naprawy na minus licznik fis ktory potrafi na slońcu nie byc czytelmy oraz podwietlenie licznika potrafi migac ze wzgledu na robiace sie zimne luty.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochod malo awaryjny jesli chodzi o powazne usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]