Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B5 Sedan

Szykus,Częstochowa, 11 lat temu
Silnik 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 168 tys. km
Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zabezpieczenie antykorozyjne, oraz spasowanie materiałów w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : 8 wachaczy w przendim zawieszeniu , to zbyt rozbudowany układ zawieszenia.Najlepiej kupić Lemfordery
Silnik : Jeśli po odpalaeniu obroty lekko falują , nei trzeba sie obawiać to tylko kwestia wyczyszczenia przpustnicy.
5,0
Całokształt
Audi to Audi , podwójny ocynk blachy-zero rdzy po 12 latach.Quattro przytrzymuje w ryzach auto na zakrętach, choć czuć że bardzo by chciało przodem wyjechać.Trzeba bardzo dbać o wymiany olejów w skrzyni,moście(Quattro)i silniku, a auto odwdzięczy się bez awaryjną jazdą.Przed zakupem warto wybrać się na kanał i od dołu zobaczyć tylnym most i czy nie leje turbo.Polecam szukać aut z napędem Quattro bo to sama radość z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.8T APU.Turbodoładowana jednostka bardzo dobrze radzi sobie z 1440Kg a4.20 zaworowa jednostka (5 zaworów na cylinder , 3 ssące , 2 wydechowe)zapewnie przyspieszenie do 100 w granicach 8,5 sekundy, co zapewnia wciskanie w fotel przy każdym wciśnięciu gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Short shift - tak można w skrócie określić te skrzynie.Przełożenia wchodzą bardzo płynnie.bardzo krótki skok lewarka.Aż chce się zmieniać biegi.
5,0
Układ jezdny
Quattro-więcej nie trzeba pisać.Jedyną wadą jest często wybijające się końcówki w zawieszeniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Długi przód i z tyłu średnia widoczność ,ale na boki bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Intuicyjna obsługa klimatyzacji , radia ,świateł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik działa bez zarzutu.W zime 2 minuty i mamy w autku 29 stopni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo komfortowo.Z tyłu również.
4,0
Wyciszenie
Na oponach letnich nic nie słychać .Na zimowych minimalny szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.8 lubi sobie łyknąć i wszelkie opinie że jest to ekonomiczne auto , są bujdą. Auto w mieście spali 9-12 litrów.Jeśli przyciśniemy to nawet 15 łyknie.Ale przy jeździe do 3K obrotów spalanie jest mniej więcej 9-10 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto 12 lat.W przedziale 8-14 tyś jest wart zakupu.W końc na podzespołach VAG
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie spokój.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste wymiany elementów zawieszenia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
9,4
l/100km
13,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A4 B5 Sedan