Inne
: Samochód otacza kierowcę i zapewnia mu komfortowe środowisko.
5,0
Całokształt
Bardzo sympatyczny samochód. Prowadzi się świetnie, nie męczy i współpracuje. Silnik jest wystarczająco dynamiczny. Zupełnie nie czuje się prędkości. Ma wspaniały układ hamulcowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po 100 000 km wymiana tłoków, które popękały. Wada fabryczna. W ramach rękojmi Audi pokryło koszy materiałów.
Poza tym zwykły serwis okresowy.
5,0
Skrzynia biegów
Całkowicie bezproblemowa. Serwisowa wymiana oleju.
5,0
Układ jezdny
Świetny. PO 200 000 km trzeba było ustawić zbieżność.
4,0
Karoseria
Słaby lakier zewnętrzny. Punktowe odpryski.
Komfort
5,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Dziwny joystick do obsługi MMI.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag krytycznych. Świetnie działa ogrzewanie postojowe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok. Z tyłu trochę mało miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle. Nie słychać opływającego powietrza, nie słychać silnika. Słychać opony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna, przeglądy, naprawy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana tłoków.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSi 211KM 155kW
[l/100km]