AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
A4
B9
Limousine Facelifting
Opinie
Opinie
Lista ocen
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
(17) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
7
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Arek
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Biegi zmienia dość płynnie. Niestety skrzynia załącza z byt wysoki bieg. Już przy 80 paru km włącza 7 bieg. Przy normalnej jeździe jest ok. Problem jest przy wyprzedzaniu. Skrzynia czasem zastanawia się czy zrzucić 2, a może 3 biegi i to powoduje opóźnienia.. silnik dałby radę.. pociągnął by samochód, ale nie może tego robić bo skrzynia jest w trakcie zmiany biegów.
Dodane
8 miesięcy temu
4,0
~Glossy
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Skrzynia biegów to chyba jedyny poważniejszy element, do którego mogę się przyczepić. W trybie „D” bywa ospała - zbyt długo utrzymuje niskie obroty na wysokim biegu, co moim zdaniem nie służy ani dynamice jazdy, ani samej skrzyni. Dlatego znacznie lepiej sprawdza się tryb „S”, który utrzymuje wyższe obroty i pozwala na szybszą reakcję przy przyspieszaniu.
Dodane
4 miesiące temu
3,0
~JZT
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Jak pisałem wcześniej muli, ale przynajmniej na razie nie szarpie i się nie gubi. Ale aż kusi się o dodatkowy ósmy bieg w trasie, który znacznie poprawiłby ekonomię i komfort jazdy przy prędkościach autostradowych.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Mariusz
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Zmienia biegi szybko i niewyczuwalni. Ale w przypadku ruszania zdarza się wyczuwać szarpnięcia jakby kolo dwumasowe. Przy próbie ruszania szybkiego, samochód potrzebuje chwili na zastanowienie. Dla mnie jest to irytujące.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Berkaj
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Nigdy nie jeździłem automatem, ale wszystko w porządku. Rusza bardzo powoli, ledwo się toczy (bez gazu), czyli więcej, niż OK. Wszystko płynnie i poprawnie.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Grzesiek
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Automat zmienia biegi wręcz niezauważalnie. Ma delikatnego laga, ale to nie przeszkadza w jeździe i już dawno się przyzwyczaiłem
Dodane
9 miesięcy temu
4,0
~Sebastian
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
skrzynia przy redukcji z 2 na 1 lekko szarpnie ale nie zawsze, zgłaszałem w ASO być może będzie akcja serwisowa
Dodane
3 lata temu
5,0
~Filip
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Brak jakichkolwiek zarzutów. Wszystko działa tak jak powinno. Zmiany biegów są dość szybkie - brak szarpnięć.
Dodane
ponad rok temu
1,0
~Simon
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Biegi zmienia losowo. Nie wiadomo co i kiedy zaproponuje. Bieg pływający to jakieś nieporozumienie.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Płynna, dzięki select drive wielość ustawień każdego zadowoli
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Audi A4
Zobacz 58 aut
od ręki
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
4,5 (24 oceny)
Sprawdź oferty Audi A4
Wybierz silnik
2.0 30 TDI 136 KM
2.0 35 TDI 163 KM
2.0 35 TFSI 150 KM
2.0 40 TDI 190 KM
2.0 40 TDI 204 KM
2.0 40 TFSI 190 KM
2.0 40 TFSI 204 KM
2.0 45 TFSI 245 KM
2.0 45 TFSI 265 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi A4 w pigułce
Audi A4
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi A4
Dane techniczne
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Opinie
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Usterki
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Publikacje
Audi A4
Newsy
Audi A4
Galerie
Audi A4
Nasze pomiary
Audi A4
Filmy
Audi A4
Ogłoszenia
Audi A4
Ceny aut używanych
Audi A4
Dziennik kosztów
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Dane techniczne
47 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 165 tys. zł
15 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Audi A4
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy