Szukaj

Lista ocen Audi A8 D2 (107) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~info@studiomastering.net
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Tutaj kolejne 2 bardzo mocne punkty tego auta: napęd quattro i zestrojenie zawieszenia. To chyba jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy z samochodów pod względem trzymania się drogi, pomijając fakt trakcji quattro w deszczu i w zimie - jazda w zakrętach jest bardzo ale to bardzo stabilna ze względu na wyważenie 50\50 i długi rozstaw osi przy dużej szerokości auta. Audi A8 tutaj przewyższa nawet BMW serii 7, które też ma naprawdę doskonałe,...
4,0
~Mariusz Gdańsk
Audi A8 D2
S8 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
autko jest wyposarzone seryjnie w staly naped na 4 kola quattro, ktorego nikomu nie trzeba przedstawiac. dzieki niemu autko prowadzi sie niesamowicie pewnie w kazdych warunkach. zawieszenie w porownaniu z a8 4.2 zostalo znacznie obnizone i utwardzone co negatywnie wplywa na komfort. cos za cos. ale w zadnym wypadku nie mozna powiedziec, ze autko jest niekomfortowe. autko jesp "przyjemnie twarde" ta wersje polecam osoba z zylka sportowca....
5,0
~Corvax178
Audi A8 D2
Sedan 4.2 300KM 221kW
Jeśli chodzi o prowadzenie zachowanie na drodze wybieranie nierówności i tego typu sprawy to wszystko zależy od stopnia zużycia wachaczy sworzni łożysk itd. Ważne jest też na jakich podzespolach były wykonywane wymian części zwłaszcza jeśli chodzi o amortyzatory. Jeśli chodzi o wahacze komplet przodu (ALUMINIUM) ceny od nie całego tysiaca za najtańszy zestaw do ok 3tys. Za części z górnej półki z tyłem jest gorzej ja nie miałem przyjemności...
5,0
~Slawek Bielsko-Oxford
Audi A8 D2
Sedan 4.2 300KM 221kW
Ktos kiedys powiedzial "jedyna wada tego ukladu to to ze jast tak doskonaly ze nie przysparza emozji z jazdy, mysle ze jest tu jakis sens ale ten kto to powiedzial jechal za wolno albo po suchym, nie spotkalem leprzego ukladu, zblizony byl w subaru,ale nie wybieral tak nierownosci i nie byl tak komfortowy w stosunku do jazdy szybkiej,poza tym to dwie rozne klasy wiec nie ma co porownywac, mesio ofszem mekszy ale zakrety lipa, a BMW z dozymi...
5,0
~ronin
Audi A8 D2
S8 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
toz to quattro przy właczonym esp jezdzi jak po szynach nawet po sniegu jak przegniemy to esp szybko i dosc brutalnie przywoluje auto do porzadku ale przy wyłączonym to juz inna bajka na sniegu potafi stanac bokiem moc jest przenoszona w stosunku 60/40 na tył i potafi zaskoczyc niewprawnego kierowce dlatego nie polecam wylanczania tej opcji zwlaszcza zima no chyba ze mamy do dyspozycji kawalek placu lub pas startowy lotniska to wtedy zabawa...
4,0
~Bartek
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Napęd quattro sprawdza się świetnie i jest bezobsługowy - w trudnych warunkach atmosferycznych zapewnia bardzo dobrą trakcję. Mój egzemplarz ma standardowe zawieszenie i felgi 18" - dosłownie płynie po drodze świetnie pochłaniając wszystkie nierówności. Siła wspomaganie kierownicy jest zależna od prędkości, choć mam wrażenie, że czasami podczas szybkiej jazdy kierownica chodzi zbyt lekko. W ciasnych zakrętach auto dość mocno się przechyla,...
4,0
~pulpit87
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Quattro, jest jakimś wyznacznikiem układu jezdnego. Tym bardziej dzięki przekładni torsen gdzie napęd jest przenoszony w sposób ciągły, a nie dołączany jak w VAGach z silnikami poprzecznymi w wersji quattro. Jest niby perfekcyjny, ale fakt, że silnik zawieszony jest przed osią przednią nie robi z tego rajdowego bolidu. Trzeba się liczyć z tym, że przy bardzo dynamicznym pokonywaniu zakrętu prędkość będzie rosła contans, ale i podsterowność...
5,0
~karwafak
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Co tu mówić, quattro i wszystko jasne, każdy kto miał lub ma, wie o czym mówię, w zimę są audi quattro i potem długo długo nic. Auto jeździ jak szalone, pomimo kiepskiej śnieżnej nawierzchni trzyma się jak złe, odchodzi tak że misie w bawarkach i dziadki w kapeluszach z gwiazdą na masce tylko wielkie oczy robią. Można z tego zachwytu przesadzić i na hamowanie może być za późno. QUATTRO i silnik V8 w tych autach są najlepszą rzeczą jaka się...
5,0
~WiktorPe
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Quattro pomaga autu świetnie kleić się do asfaltu i praktycznie przez cały czas człowiek czuje się bardzo bezpiecznie dzięki temu na drodze. Oczywiście szalejąc i przesadzając z prędkością w zakrętach odzywa się chyba największa wada wszelkich Audi czyli silnik przed przednią osią przez co podsterowność jest mocna. Nie przeszkadza to jednak w super zabawie na śniegu zimą gdzie nawet amator będzie miał frajdę z jazdy bokiem :)
Dziennik kosztów dla Audi A8 D2
Średni koszt przejechania 100 km
83,50 zł
12,5
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~MorgothV8 (GG: 4728811)
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Quattro rządzi, jest super. Same superlatywy. Zawiecha komfortowa i wygodna, nic nie stuka i nie puka, nie buja autem, dobrze (zajebiście dobrze) bierze zakręty, nie ma pod/nad-sterowności. Kontrola trakcji też super, dajesz gaz do dechy i nie ma pisku opon (i dobrze, pisk opon nadaje się pod remizę na disco, poza tym opony wtedy się zużywają), wspomaganie bez zarzutów, kieruje się super. Generalnie 5/5
Audi A8 D2