Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q3 I SUV Facelifting

ROMAN, 5 miesięcy temu
Silnik 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Audi Q3 I SUV Facelifting 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 1.4 MIAŁ ZŁĄ OPINIĘ ALE ZOSTAŁ DOPRACOWANY I JEST BEZAWARYJNY. PRZY NIEWIELKIEJ MASIE POJAZDU - SPRAWIA, ŻE AUTO JEST BARDZO DYNAMICZNE. PONADTO BARDZO CICHO PRACUJE
5,0
Całokształt
Całkowicie spełnił oczekiwania. Kupiony z myślą o eksploatacji po mieście - okazał się FAJNYM autem podczas dłuższych podróży. Bogato wyposażony, między innymi w otwieranie drzwi bez kluczyka, sportowe fotele, tapicerkę skóra / alcantara, elektryczne otwierania bagażnika. Osiągi wystarczające. Do auta bardzo wygodnie się wsiada i wysiada (w przeciwieństwie do T-ROCA, którym również jeździłem). Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen oraz jest znacznie lepiej wykonane, ma również bardziej stonowaną stylistykę, która się nie znudzi. W porównaniu do audi nowszych generacji – starsza Q3 ma ładniej wykonane wnętrze – plastiki są lepszej jakości, a skóra to skóra, a nie jakaś ekologiczna podróbka. Samochód jak dotąd całkowicie bezawaryjny. Na minus nawigacja, która się nie sprawdza. Po prostu korzystam z tej, która jest w telefonie. Trochę irytuje mnie również hałas spowodowany oporami powietrza – samochód jest wysoko zawieszony i podczas podróży powyżej 160 km/h w kabinie robi się głośno.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM wystarcza, a spalanie jest dużo mniejsze niż w 2.0 TSi. BEZAWARYJNY.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia S-tronic super pasuje do tego auta i silnika.
5,0
Układ jezdny
Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen T-ROC
5,0
Karoseria
OCYNKOWANE I CZĘŚCIOWO ALUMINIUM - KOROZJA NIE GROZI
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA, ŁATWO NAUCZYĆ SIĘ PARKOWAĆ TYM AUTEM, SIEDZI SIĘ WYSOKO I WYGODNIE
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU, JAK NP. W VW GOLFIE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KABINA JEST NIEWIELKA, SZYBKO SIĘ WYCHŁADZA LUB NAGRZEWA, WENTYLACJA BARDZO WYDAJNA. KLIMATYZACJA DAJ RADĘ NAWET W UPAŁY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WYSTARCZAJĄCA, PO ROZŁOŻENIU SIEDZENIA TYLNIEGO - BAGAZNIK JEST OGROMNY
4,0
Wyciszenie
SZUMI PRZY PRĘDKOŚCIACH AUTOSTRADOWYCH
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
AUTO BARDZO DYNAMICZNE I NIE JEST PALIWOŻERNE, NIE WARTO KUPOWAC DIESLA - W PRZYPADKU USTERKI KOSZTY NAPRAWY SILNIKA BENZYNOWEGO SĄ DUŻO NIŻSZE.
5,0
Stosunek jakość/cena
NIESTETY ZARÓWNO NOWE JAK I UŻYWANE AUTA Z UDOKUMENTOWANĄ HISTORIĄ SĄ DROGIE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CAŁKOWICIE BEZAWARYJNE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
CAŁKOWICIE BEZAWARYJNE

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Q3 I SUV Facelifting