Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q5 I SUV Facelifting

tomasz_witomski, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi Q5 I SUV Facelifting 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Ogólnie udane auto. Nie brałem go pod uwagę podczas poszukiwania samochodu.W związku z końcówką roku nie miałem dużego wyboru w autach od ręki. Nie miałem szczególnych preferencji benzyna lub diesel. Warunkiem był napęd 4x4. Jeździłem Volvo S90 , całkiem nieźle ale na przełomie 2016/2017 trzeba był czekać 4 miesiące na odbiór. Następny był mercedes C klasa 211 KM benzyna 4x4 w pakiecie AMG, trochę mały ale podobał mi się 181 tys. brutto też było nieźle. Rozstaliśmy się przy temacie opon zimowych które chciałem w gratisie, był 20 grudnia i 20 cm śniegu na zewnątrz a Merc stał na letnich. Zaproponowano mi 2 opony, podziękowałem,nadmienię że rok wcześniej kupiłem u nich CLA, bujali się z tym autem jeszcze 4 miesiące brawo dla dealera z Gdańska. W końcu pojechałem do Audi, pierwszy typ A5 w 190 KM diesel 4x4, fajnie to chodziło (jazda próbna 40 km) jednak coś mi brakowało, jakoś nisko się siedziało. Sprzedawca zaproponował jazdę Q5, trochę się skrzywiłem. Sprzedawca zaśmiał się i powiedział wiem że Q5 "nie wygląda" ale fajnie się nim jeździ. Miał rację za 20 minut wybieraliśmy konkretny model tego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sobie radzi z masą auta, na pewno nie jest to sportowiec, ale na co dzień wystarcza.
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze, ale można lepiej , nieraz trochę się zastanawia nad zmianą biegu.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze, wiadomo do pneumatyki jest tutaj daleko
3,0
Karoseria
Bardzo miękkie blachy, łatwo o wgniecenia. Blachy jak w Japończyku
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze
5,0
Ergonomia
nic do zarzucenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko i wydajnie grzeje jak na diesla , klima ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą wielkość auta jest ok dla 4 dorosłych ale bez nadmiaru przestrzeni z tyłu. Po zamontowaniu fotelika przedni fotel musi być odsunięty prawie maksymalnie do przodu
5,0
Wyciszenie
W środku cicho, powyżej 160 słychać szumy opływającego powietrza. Na zewnątrz zwyczajny klekot
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie ok 8,5 litra przy normalnej jeździe na trasie przy spokojnej nawet 7,5 szybka jazda autostradą 11-12 duży minus za adblue nie można zatankować na stacji z dystrybutora ponieważ wlew audi nie współpracuje z dystrybutorem
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość na 5 , wyposażenie w stosunku do ceny to jedynie 3 Auto za 219 tys. ma wszystko co potrzeba, ale brakuje kamery cofania i elementów elektronicznego wspomagania kierowcy (np. czujniki martwego pola, czy czujnik awaryjnego hamowania) w tej klasie i w 2017 to już standard
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak duży plus za gwarancję i pakiet serwisowy 3 lata/ 90000

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Q5 I SUV Facelifting