Szukaj

Lista ocen Audi Q5 I SUV (49) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mechanizator
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Silnik 2.0T ma zwolennikow oraz przeciwikow Ci pierwsi chwala go za kulture pracy i bardzo dobre przyspieszenia Ci drudzy krytykuja za zbyt wysokie spalanie. Ja sadze ze silnik naprawde jest swietny i sprawia ze auto jest bardzo szybkie a spalanie wcale nie jest takie duze Trzeba pamietac ze tu jest staly naped 4X4 i masa samochodu 1755kg w miescie 11ltr nie uwazam wcale za zbyt wysokie spalanie. Mysle ze przy obecnym kierunku rozwoju...
5,0
~siadula
Audi Q5 I
SUV 3.0 TDI 240KM 177kW
Silnik chyba w tym aucie jest tutaj najlepszy. Dlaczego? A daletego że jak do tej pory nigdy nie zawiódł. Kultura pracy bardzo fajna. Nie klepie za głośno mimo że to v6. Auto przy 240 km przyśpiesza dość dostojnie więc nie ma wielkiego efektu wow z pod świateł, dlatego tu warto pomyśleć o chip tuningu a silnik fajnie przyjmuje przyrosty mocy. Mój ma teraz 296km i 602nm co już pozwala naprawde zacnie przyśpieszać. Co do spalania to szok....
4,0
~michalmonika
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Wybrałem świadomie wersję 2.0TFSI wiedząc czego po niej oczekiwać i nie zawiodłem się.Silnik jest mocny,elastyczny(w normalnej jeżdzie używa się obrotów w przedziale 1200-2500 co jest w większości sytuacji wystarczające.Kultura pracy dobra za wyjątkiem pierwszych chwil po uruchomieniu zimnego silnika,ale jest to normalne zjawisko,o czym wspomniano w instrukcji obsługi.Do 2500 obrotów silnika prawie nie słychać wewnątrz,powyżej rasowy,fajny...
4,0
~Niki
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
W czasie jazdy silniczek kręci się przyjemnie, ale bardzo łatwo, na drugim biegu i przy niskich obrotach, zdławić go. Samochód staje wtedy gwałtownie jakby włożyć mu kij w szprychy. Może nie umiem jeździć, ale przejechałem już dobrze ponad pół miliona km, ostatnio ok. 150000 km Peugeotem z silnikiem HDI i nigdy nic takiego mi się nie zdarzało. W Q5 dzieje się to b. często.
3,0
~Marcin M.
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 180KM 132kW
Oczywiście, tłoki i pierścienie, które zapieczone szybko przestają spełniać swoją funkcję. Trzeba czyścić dolot w głowicy i kolektorze, tak co 100 tys. Łańcuch sprawdzać po 100 tys., np. można przez otwór rewizyjny w pokrywie zaworów, endoskopem obejrzeć poziom wysunięcia napinacza. Wymiana rozrządu przy 150 tys, jest już raczej konieczna.
2,0
~Zniechecony do Q5
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Q5 to ciezkie auto. Silnik z (2.0 tdi, 170km) napiera nieco temperamentu od. 2000 obr/min. Z S-Tronikiem wymaga to jazdy w trybie \"S\", ktory jest meczacy gdy jedzie sie za stabilna szybkoscia. W praktyce przed kazdym manewrem trzeba zmieniac tryb skrzyni biegow, lub zadowolic sie powolnym rozpedzaniem auta. Silnik zatarł sie po 10.000 km ...
5,0
~Bodek
Audi Q5 I
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Robi użytkowo dobre wrażenie - dźwięk, moc i spalanie. Po zakupie - oczywiście - wymiana wszystkich filtrów, olejów i płynów. Dla dobrych koników - dobra pasza i picie. Przy wejściu na wyższe obroty ładnie brzmi, choć moja poprzednia BMW X3 z rzędową szóstką ...... bulgotała ładniej:))). Q5 na ucho jest łagodniejsza:))))
3,0
~Audi FAN
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Diesel nie zachwyca. Kultura pracy lepsza niż w poprzedniej generacji ale jeszcze trochę brakuje do konkurencji. Jednak przy tak ciężkim aucie gdzieś umykają te 170KM. Przydało by się więcej. Żony Honda Civic 2,2idtec spokojnie dotrzymuje kroku mojemu żeby nie powiedzieć że Audi ledwo nadąża za 30KM słabszym autem.
2,0
~TMC
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Nie polecam silnika 2,0 TFSI - jednostka bardzo ale to bardzo paliwożerna, wg Auto Świta producent rozminął się o ponad 40% z tym co deklaruje w tabelach a rzeczywistością. U mnie się to w 100% sprawdza, średnie spalanie, podkreślam średnie na poziomie 13l nie jest rzadkością! W trasie poniżej 8l praktycznie da się zejść.
4,0
~ktoś
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Kultura pracy i elastyczność bez uwag. Mam zmienione oprogramowanie za pośrednictwem dealera - można je było zrobić po przejechaniu 5 tys. Silnik ma 204 KM i 436 Nm - oczywiście lepszym rozwiązaniem jest kupno z silnikiem 3.0 ale różnica w cenie przy tym samym wyposażeniu to 50 tys! paranoja.
Audi Q5 I SUV