Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW 2007-2011 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jak to w bmw :) świetny balans masą pomiędzy osiami. Nisko zawieszony środek ciężkości oraz świetnie zestrojone zawieszenie pozwalają cieszyć się każdym zakrętem. Układ kierowniczy (mimo, że elektryczny) jest bardzo precyzyjny, najmniejszy ruch kierownicą przenosi się na koła. Zawieszenie jest dosyć twarde. Wrażenie potęgują planowane do stosowania twarde opony Run Flat ze wzmocnioną/grubszą ścianką boczną umożliwiającą poruszanie się po...
5,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Największą zaletą tego auta jest właśnie układ jezdny. To samochód dla osób, które kochają prowadzić. Wspaniale trzyma się drogi. Dużą zaletą jest napęd na tylną oś (wspaniałe odczucia podczas szybkiego pokonywania łuków z dużą prędkością, kiedy cała siła napędowa kierowana jest właśnie na tylne koło po zewnętrznej stronie łuku). Bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Zawieszenie jest sztywno zestrojone, co w połączeniu z kołami 17" i oponami...
3,0
~michalek140@wp.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Tutaj wahałem się miedzy 3 a 4 ale niestety na naszych dziurawych drogach jest ciężko.Twarde zawieszenie plus opony typu run flat - można wypluć kręgosłup. Natomiast na nowej, płaskiej nawierzchni jedzie się jak po sznurku.Trzymanie na zakrętach świetne ( tu plus na rozkład masy 50 na 50 ).Świetna zabawa w zimę na parkingach sklepowych przy wyłączonym DSC - zasługa tylnego napędu.Przy włączonym DSC bardzo, ale to bardzo ciężko( w sumie mnie...
5,0
~Dare
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
To co najlepsze. rozkład masy 50/50 i frajda na zakrętach. Trzeba powiedzieć że to zawieszenie lubi dobre drogi. Na naszych dziurach potrafi potrzepać. Opony Runflat też nie są są za miękie. Na dobrej drodze jest cudnie.niestety koleiny i śnieg powodują włączanie się systemu stabilizacji który działa błyskawicznie. Strach pomyśleć co by się działo bez tego systemu..
5,0
~Mick
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Bajka! Co tu dużo mówić, napęd na tył, świetny układ kierowniczy! Trzyma się drogi jak przyklejone. Przy wyższych prędkościach na ciasnych zakrętach miłe uczucie nadsterowności (jak w gokarcie). Jedynie gdy ślisko trzeba trochę uważać, bo tył potrafi uciec, trochę inaczej niż w przednionapędówkach
5,0
~user
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jazda tym autem to sama radość, zwłaszca po krętych drogach. Jeżdzi jak przyklejone, zwłaszcza na moich 17. Oczywiście trzeba troche uwazać na miejskich dzirach bo tłucze.. Zawieszenie wspaniale tłumi nierówności. Jak komuś mało emocji polecam wyłaczeie kontroli trakcji:))
4,0
~jasiu
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
przyklejony do drogi i skręca jak chcesz. chodź zimą trzeba mieć respekt do tylnego napędu. mimo że elektronika robi co może żeby cie nie zabić ale szybko można polecieć zwłaszcza na lodzie. dla mnie to trudne bo poprzedni miałem stały napęd 4x4
5,0
~KvM
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
nie wiem czy jest wiele popularnych aut z tak doskonałym zawieszeniem, świetna trakcja i doskonałe zachowanie w zakrętach. Jedyne co mi się nie podoba to działanie ESP, ale to można wyłączyć.
4,0
~ukasz65
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jak dla mnie świetnie.Wcale nie jest zbytnio twardy.Sprężyście wybiera dziury,prowadzi się pewnie,w zakrętach prawdziwa frajda.Na mokrym trzeba jednak pamiętać,że to tylny napęd
4,0
~Tomek
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Wszystkiego mieć nie można. Twardy i czasem na dzirach słcychać zbyt głośno, jednak na dobrej nawierzchni trzyma się jak przyklejony.
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87