Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E30 (169) - Silnik

Na liście zabraknie 137 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Użytkownik E30
BMW Seria 3 E30
Touring 316 i 100KM 74kW
Skrzynia korbowa jest czysta, jasnożółta, żadnych przypaleń ze starego oleju, ciśnienie sprężania od 13.9 do 14.2 atm. Od 0 do 100 rozpędza się (lekko pod górę, u mnie płaskich dróg nie ma ;P) w 12.7sek, prędkość jaką udało się osiągnąć to 190 na blacie i 181GPS, aczkolwiek nie byłą to maksymalna - jeszcze się rozpędzał, miejsca brakło ;)
5,0
~Jan Nowak
BMW Seria 3 E30
Coupe 325 i 171KM 126kW
Bierze 15l/100 w mieście, ale nie przeszkadza mi to bo nigdy jeszcze nie było tak, żeby nie odpalił z przyczyny innej niż rozładowany akumulator. Fabryczne przyspieszenie na poziomie 8,3 do 100 mają tylko wyeksploatowane egzemplarze, dobre jeżdżą nawet w 7,6s do 100. Faktyczna moc jest w wielu egzemplarzach wyższa niż katalogowa nawet o 10KM.
4,0
~Tommi
BMW Seria 3 E30
Coupe 320 i 129KM 95kW
Kultura pracy sześciocylindorowych jednostek BMW jest po prostu wzorcowa. dźwięk tego silnika na każdych w zasadzie obrotach to poezja. Elastyczność jest całkiem zadawalająca, tylko niekiedy z dużym obciążeniem brakuje nieco momentu obrotowego... ale poza tym jest ok. Na gazie silnik jest może nawet nieco bardziej elastyczny, odrobinkę.
5,0
~Jan Nowak
BMW Seria 3 E30
Coupe 320 i 125KM 92kW
Nie jest zbyt elastyczny, ale nie jest to muł, wkręcony na obroty jedzie ostro, dźwięk powala i jest niemal identyczny jak w porsche 911 (na starym wtrysku l-jetronic do 1985 roku brzmi najlepiej), jednak przy 325 z 1986 roku jest po praosu słaby, dlatego będzie przebudowany do m20B27. Moc oczekiwana ok. 180KM.
5,0
~cusio_p@live.it
BMW Seria 3 E30
Sedan 318 i 115KM 85kW
przeczytalem ocene E 36 i postanowilem sie podzielic uwagami.Moje BMW zarejestrowane w Italii jako auto historyczne posiadam od ponad 5 lat eksploatuje ja i zona na dojazdy do pracy jak rowniez jezdzilem nim po Europie robiac po 8000km.nie stuka nie puka pasek co 90 tys olej od wymiany do wymiany bez dolewek polsyntetyczny.
4,0
~doogi
BMW Seria 3 E30
Coupe 320 i 129KM 95kW
Samochód naprawde wart polecenia, miałem taki samochód BMW E30 85r byłem z muszony sprzedac ze wzgledu straty pracy, po tym kupiłem clio z 93, wywnioskowałem ze bmw wyprzedza jakosciowo conajmniej o 4 lata do przodu, teraz sie przekonałem i musze zmienic spwrotem kocham te auto e-30 wymiata wrecz wypass i ten tylny napęd zimą :)
5,0
~BMW318i
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 115KM 85kW
Silnik dobrze wkręca się na obroty. Przy 180 tys przejechanych km wymieniłem pasek rozrządu (komplet z rolkami), olej z Mobila 1 na Castrol Magnatec 10W-40, płyn chłodnicy Borygo Eko (zielony), filtr stożkowy na Simota (wcześniej był AOMA), olej w skrzyni biegów i w dyfrze (Venol Gear GL-4 75W-90)
4,0
~karol
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
silnik 1,8 dla mnie wystarczy,ekonomiczny, zwłaszcza z lpg, auto sprawnie sie rozpedza i mało pali,przy normalnej eksploatacji, nie jak ktoś zmienia biegi dopiero na odcieciu paliwa bo myśli że to wyścigówka.wcześniej miałem siódemke 3,0 188km i chlała jak smok, dlatego właśnie zmieniłem na trójke.
4,0
~4321Horacy
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
jak na te gabaryty ok!czasami moglobybyc lepiej ze startem lecz niema tragedjiniejest to demon predkosci ale niekazde auto musi byc wyscigowka. silnik dobry tani w eksploatacji i malo awaryjny lecz nieudany! moca niewiele przesciga 316 a spalaniem dorownuje szesciocylindrowym jednostka tej marki:(
4,0
~Sebastos84
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 113KM 83kW
Fantastyczny. Kupilem w Holandii zagazowany butla ponad 80 litrow !!! Zazwyczaj jezdzilem na gazie, przy powrocie z Holandii, na A2 w Polsce wrzucilem na benzyne i ...bylem fantastycznie zaskoczony przyspieszeniem przy pelnym obciazeniu, przy tej wadze jaka ma w zupelnosci 113 KM wystarczy.
BMW Seria 3 E30