Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Sedan

mzarzyc@interia.pl, 22 lat temu
Silnik 318 is 140KM 103kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 122 tys. km
BMW Seria 3 E36 Sedan 318 is 140KM 103kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
po prost dobre autko,nawet elitarne ale nie czyni go elitarnym cena czy prestiz marki tylko uwaga.....nalezy ono do waskiej grupy TYLNIO-NAPEDOWCOW.I tylko ci ktozy zasmakowali kontrolowanych poslizgow tylem wiedza o co chodzi,po prostu jazda z JaJKIEM :)
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny jak na 1.8 od 94r na lancuchu a nie pasku(lancuch wytrzymuje 500.000 tys),bardzo elastyczny ale dosc glosny,mozna by powiedziec ze ma otwarta tzw gore-ciagnie i to zdrowo powyzej 140, mozna nia osignoc 210km/h do 100 przyspiesza w ok 10,5 sek
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie spoko,skrzynia ma krotki skok lubia to kierowcy o sportowym zacieciu :),denerwuje mnie tylko wrzycanie wstecznego-silna sprezyna
5,0
Układ jezdny
idealny ale uwaga to tyl naped,moim zdaniem wymaga od kierowcy duzo wiecej uwagi i umiejetnisci szczegolnie na mokrej czy oblodzonej nawierzchni.Lecz gdu juz sie go powiedzmy..hmmm troche opanuje wowczas moze z dzikiej jazdy plunac nieopisana frajda a na mordce pojawi sie usmiech...bo to boczkiem chodzi :)
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu ok, slupki nic nie zaslaniaja,ale tyl-krawedz bagaznika ogranicza widocznosc przy cofaniu
5,0
Ergonomia
wszystko tak gdzie powinno byc,funkcjonalnie ,czytelnie we wlasciwym miejcu i w idealnej proporcji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wypada dobrze,jest nawet jest kanal powietrza na nogi pasazerow siedzacych z tylu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok z tylu sredni na jeza ,w koncu to nie wolga
3,0
Wyciszenie
umiarkowane,dosc glosny silnik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
A to temat zeka:spalanie 1.8 jest wbrew obiegowej opini zupelnie normalne i wacha sie w miesci od 9-10 litrow.I tu jest maly kruczek,otoz jest to auto ktore kusi do wstawiania,naped na tyl itd,katuje sie je pobliskich parkingach .pichol ,bok,reczny,mlucka,okien aaa to wdedy zezre i 15 litrow.W tym roku pojechalem do swoja 318i do Chorwcji a srenie spalanie na trasie wyszlo ok1,5-8l/100 przy dosc znacznych predkosciach.Jesli idzie o ceny czesci to z cala smialosci moge powiedziec ze sa niesamowicie TANIE!!!.wystarczy tylko otwozyc gielde samochodowa na dziale czesci i sami sie przekonaci.Kompletnu zderzak z belko-300 zl kierunki-50 klocki-100 zl(osobiscie kupilem cale tylne zawieszenie prawego kola ,z bebnen,czyjka abs,polosia z przegubem za 400zl).Wynika to z tego ze bmw bylo i bedzie rozkrecane:)
3,0
Stosunek jakość/cena
troszke sie buli przy zakupie za te 3literki z przodu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troszke siada elektryka,trzeba czasem przeczyscic styki tylnych swiatel,czasem przepali sie jakas zaroweczjka w tablicy rozdzielczej,a i uwazajcie na przednie zawieszenie,poza tym ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
hamulce nie wytrzymuja rajdowania,grzeja sie a przy ABS moze to wrecz niesamowicie WYDLUZYC droge hamowania
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E36 Sedan