Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Witek, 3 lata temu
Silnik 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 143KM 105kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
3,14
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niskie spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Bardzo drogi osprzęt silnika (wtryski, pompa wysokiego ciśnienia ,elektryczna pompa wody, elektryczna maglownica, 2 elektryczne żaluzje ,sonda i katalizator NOX, cieknąca pompa Vacum, słaby łańcuch rozrządu
Przeniesienie napędu : Przy 180000 rozpadły się łożyska w tylnym moście .Okazuje się ,że jest to wada fabryczna. Używany nie do kupienia, Zostaje tylko regenaracja -2000zł .
2,0
Całokształt
Jestem bardzo rozczarowany , silnik pali mało ale to koniec jego zalet, Wtryski , rozrząd, pompa elektryczna wody, padjące tylne mosty , usterki NOX -to może być skarbonka bez dna. wkurzający system START/STOP Brak miejsca na koło zapasowe, Podstawowe wersje wyposażenia to jakaś kpina -niby auto premium a tylnych siedzeń nie rozłożysz, klimatyzacja jak lanosie , kierownica gumowa, radio zwykłe bez USB, Brak możliwości LPG (silnik ma piezoelektryczne wtryskiwacze)
Wrażenia
2,0
Silnik
Przy 175000 musiałem wymienić wtryskiwacze (od IX.2007 bezpośredni wtrysk i żenująca ich trwałość), sondę NOX , łańcuch rozrządu , cewki zapłonowe, uszczelniać wycieki oleju, pompa wody elektryczna -cena kosmos, na plus niskie spalanie jak już wszystko naprawisz, i brak Valvetronika , Trwałość silników Tej marki pozostawia wiele do życzenia.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma uwag, działa w porządku.
4,0
Układ jezdny
A ,uto prowadzi sie bardzo dobrze. Problem jest na śniegu a zwłaszcza błocie po śniegowym - tylny napę w takich warunkach to porażka. (na nowych oponach premium)
2,0
Karoseria
Bardzo ciasne auto -nie mogę uwierzyć ,że jest porównywane z np Mondeo ,Passatem, itp. Jak można sprzedawać auta bez składanych tylnych siedzeń? (a połowa nie ma takiej możliwości). Brak miejsca na koło zapasowe, trzeszczące uszczelki drzwi,
Komfort
4,0
Widoczność
Na oponach typu RUNFLAT komfort dużo gorszy od zwykłych,
4,0
Ergonomia
Trochę zależy od wersji wyposażenia, Golasy to trochę jakbyś miał inne auto. Brak uchwytów na kubki z przodu, brak schowków w tylnych drzwiach, brak kieszeni w tylnych oparciach siedzeń, kiepskie zwykłe siedzenia ,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dotyczy wresji z klimatronikiem (masz wtedy 3 strefy , temperatury (trzeci na tylną kanapę), chłodzony grzany schowek w podłokietniku, nawiew na tył, odzysk ciepła silnika REST, Wresje bez klimatronika radzę omijać szerokim łukiem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4 osób jest ok -choć miejsca na nogi z tyłu jest mało,
5,0
Wyciszenie
nie mam uwag , nie jest może super cicho ale jest dobrze
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto o bardzo wysokim ryzyku drogich usterek awarii. Do 100-150 tyś km jest ok póżniej się zaczyna lawina wydatków .
2,0
Stosunek jakość/cena
Wielkie rozczarowanie , radzę zastanowić się 5 razy przed zakupem . W wielu przypadkach koszty napraw przekroczą wartość wozu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka raczej nie wysiada,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wtryski , układ NOX, rozrząd, tylny most (rozpada się przy ok 200 tyś km)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 318i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90