Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Dexter, 7 lat temu
Silnik 320i 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
2,62
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ciagle nowoczesny wygląd
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Uszczelniacze zaworowe
Przeniesienie napędu : Awaria dyferencjalu
1,0
Całokształt
BMW będziesz miał wydatki. Niestety w moim przypadku to się sprawdziło w 100 %. Auto z silnikiem 2.0 150 km oryginalny przebieg 240 tys. Po kolei co mnie załamało w tym aucie 1. Coraz głośniejszy szum z tyłu auta podczas jazdy. Okazało się że to dyferencjał. Na forum znalazłem gościa w okolicach Gdańska (jedyny w Polsce) który regeneruje dyferencjały. W E90 zastosowali łożyska kulkowe które wytrzymują max 220 tys a potem szumia i trzeba je wymienić. Facet wymienia te łożyska za ok. 1500 zł. Wkładając łożyska kuleczkowe które BMW wcześniej montowało w poprzednich modelach i byly one praktycznie wieczne. U Pana w warsztacie widziałem cała skrzynkę zużytych łożysk od BMW. Powiedział że średnio robi 1 szt dziennie ! 2. Uszczelniacze zaworowe. Gumiki na trzonkach zaworow ktore po 11 latach straciły swoją sprężystość i przez to auto bierze litr oleju na 500 km. Koszt naprawy ok 1000 zł. Sama uszczelka pod pokrywe zaworow kosztowała prawie 200 zł! 3. Przez to że auto kopciło olejem. Rozleciał się katalizator. Niestety ma on specyficzny kształt i nie da sie go wyciąć. Nowy zamiennik 3000 zł. 4. Żeby wymienić żarówke. Trzeba zdjąć koło i nadkole. Jak spali się po drodze, jest problem. 5. Nie ma bagnetu od oleju, tylko czujnik który lubi się popsuć. 6. Auto miałem 100% oryginalny lakier i już były pordzewiałe dolne krawędzie drzwi. 7. Bardzo mały bagażnik. Nie ma mowy na Lpg bo wtedy go wogule nie będzie. Jedyny plus tego auta to prowadzenie. Naprawe świetnie trzyma się drogi ale nie jak dla mnie nigdy więfej BMW!
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 320i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
9,0
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90