Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 (32)

Pokaż filtry
4,7
~MM
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Samochód świetny - zarówno do miasta, jak i w trasy. Przy założeniu instalacji LPG koszty paliwa znacznie spadają i spokojnie można korzystać z auta do codziennej jazdy nawet w zatłoczonym mieście. Moc 150KM jest wystarczająca. Właściwości jezdne wręcz wzorowe - trudno się do czegoś przyczepić. Docenia się to dopiero jak przesiada się do innego auta. Mankamentem jest umiejscowienie butli LPG - zabiera połowę bagażnika, co w przypadku nadwozia...
3,9
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Właściwie to... Odczucia mam ambiwalentne. Ten samochód jedzie jak przyklejony do drogi, naprawdę potrzeba dużego talentu, żeby stracić nad nim panowanie... I naprawdę silnej woli, żeby odruchowo nie dodać gazu w zakręcie. Brzmi jak na swoją mikrą pojemność (2l) naprawdę świetnie. Spasowanie w środku i na zewnątrz jest perfekcyjne. Jakość materiałów we wnętrzu bezkonkurencyjna. No i jest ładny, co tu dużo mówić, nawet sedan, ba, nawet...
4,4
~Bunia
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Ogólnie auto polecam. Szukałem auta pod LPG że względu na ilość kilometrow które przejeżdżam. Instalacja założona poprawnie w warsztacie który się zna na tym, nie mam problemów pomimo valvetronica. Regularny serwis gazu co 10 tys km. Auto bierze olej w zależności od jazdy w trasie przy prędkości 140 km/h około 300ml na 1 tys. Da się z tym żyć minusem jest elektroniczny czujnik oleju. Wymieniłem amory i tarcze z klockami. Czasem jakiś błąd...
2,9
~Arhkoe
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Samochód zakupiłem po wcześniejszych dokładnych oględzinach, sprawdzeniu historii serwisowej w BMW, stan samochodu w momencie zakupu był naprawdę dobry, a przebieg został potwierdzony. Po zakupie zdecydowałem się wymienić amortyzatory (wszystkie 4), wymienić olej oraz filtry, także wymiany wymagała uszczelka miski olejowej (problem doskonale znany w tym modelu. Co prawda mój egzemplarz nie bierze oleju, co jest również bolączką tych silników,...
4,6
~bruno
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Jeden z lepszych samochodów jakim jeździłem. Kupiłem go jako 5 letni z obawą, czy nie wydrenuje mi kieszeni. wiadomo samochód po przejściach, o których nikt nie chce mówić. przez 5 lat przejechałem niewiele, bo ok 65 tys. km. Samochód sprawował się bez zarzutu. Bardzo wygodny z przodu, z tylu dość miejsca dla 2 osób. Bagażnik duży choć z uwagi na głębokość trochę nieustawny. Brak koła zapasowego (brak miejsca), ale na szczęście nie miałem z...
4,2
~Miszi1990
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
z niektórych elementów schodzi lakier, słaba jakość "lakieru" na gałce zmiany biegów. Gdyby nie problemy z silnikiem i kontrolą trakcji było by super. Może po prostu trafiłem na taki model, ale nie żałuje samochód był używany i miał prawo mieć jakieś "skazy". Ilość elektroniki w tym samochodzie przeraża, nawet gdybyś chciał coś podłubać w samochodzie to bez kompa ani rusz
4,8
~wyczos
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Samochód oceniony na 5. Samochód póki co bezawaryjny. Z tytułu wielu km nie stracił wiele na mocy, baaaaardzo dobrze znosi gaz. Super na dalekie trasy. Kręgosłup mój kocha to auto ;)
2,9
~Grzesiek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Jedynym plusem tego samochodu jest jego układ jezdny no i nienajgorszy wygląd. Oprócz tego technicznie porażka. Silnik 2.0 benzynowy porażka (podobno najlepiej wybierać R6) w każdym razie 4 cylindrów nie polecam. Auto praktycznie co miesiąc zaskakuje nowym błędem na desce i nową usterką. Jeżdżę już bez działającego radia, nawigacji, nie "cyka" kierunkowskaz, dziś pojawiła się nowa kontrolka od hamulca ręcznego. Gdzie klocki i tarcze...
2,6
~Dexter
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
BMW będziesz miał wydatki. Niestety w moim przypadku to się sprawdziło w 100 %. Auto z silnikiem 2.0 150 km oryginalny przebieg 240 tys. Po kolei co mnie załamało w tym aucie 1. Coraz głośniejszy szum z tyłu auta podczas jazdy. Okazało się że to dyferencjał. Na forum znalazłem gościa w okolicach Gdańska (jedyny w Polsce) który regeneruje dyferencjały. W E90 zastosowali łożyska kulkowe które wytrzymują max 220 tys a potem szumia i trzeba je...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,0
l/100km
10,3
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,4
~Lola
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Co ja przeszłam z tym autem... książkę można napisać. Nie polecam i ostrzegam! Studnia bez dna, cały czas coś, ciągłe awarie, ciągle mechanicy. Chce o tym aucie zapomnieć na zawsze! Wygląd można powiedzieć, że jak na stare auto jest ok. W środku też jest nienajgorzej, jednak z tyłu mało miejsca, bagażnik też się nie spisał. Auto około 150km/h zaczyna głośno chodzić, nie jest to komfortowa jazda na wakacje. Powiem tak, jak ktoś chce kupić...
BMW Seria 3 E90-91-92-93