Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91

Kondorrr, 7 lat temu
Silnik 2.0 318d 122KM 90kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 148 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 318d 122KM 90kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto troszkę małe choć po dłuższym obcowaniu wydaje się, że miejsca jest wystarczająco to jednak ciężko się w nim pomieścić. Powiedziałbym że nie jest to przepastne kombi a raczej skrojone na miarę. wszystko wejdzie na styk.
Wrażenia
4,0
Silnik
M47 chodzi jak traktor ale też nie sprawia większych problemów. U mnie siedzi dpf a 99% to jazda po mieście. dużo nie jeżdżę ale za to jak raz wsiądę to już się kręcę autem cały dzień więc chyba dpf się wypala ( nie ma żadnej kontrolki która by o tym informowała ) , dynamika nie oszałamia, TDI w WV ciągnie brutalnie od dołu ale szybko puchnie w BMW powiedziałbym że chodzi bardziej jak benzyna czyli rozkręca się pomału ale cięgnie prawie do czerwonego pola na obrotomierzu i lubi być wyżej kręcony. 4 dorosłe osoby na pokładzie wraz z bagażem załadowany na maksa pociągnie pod 180-190km/h więc tragedii nie ma, można się przemieszczać. ogólnie myślałem że będzie słabo a jest całkiem ok. Skomentował bym to tak - do sprawnego przemieszczania się wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
jak zimna to biegi ciężko wchodzą ( ten typ ponoć tak ma ) potem troszkę lepiej, lewarek trzęsie się na wolnych obrotach jak ktoś już wcześniej napisał jak w starze. Fajnie zestopniowana nie męczy podczas jazy po mieście. Na niskich obrotach przy tym silniku to jednak słabo.
4,0
Układ jezdny
Jak w BMW wszystko fajnie i chirurgicznie.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać w każdą stronę, mam 180cm wzrostu fotel opuszczony na maksa w dół i wszystko widzę dookoła auta plus czujniki parkowania tył. Jest naprawdę ok. lusterka odpowiedniej wielkości.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką , tu naprawdę mistrzostwo, jedyne co to przełączniki od sterowania szybami są troszkę daleko i muszę do nich się pochylić. Reszta skrojona na miarę naprawdę jest super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co tu można dużo pisać jest ok tak jak powinno być.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tu już jest trochę przeciętnie. Fakt jak już się wsiądzie to jest ok ale trzeba wsiąść. Więc tak po zajęciu miejsca jest ok przynajmniej z przodu ( z tyłu nie jeździłem ale też nikt nie narzekał ) wszsytko pod ręką do niczego nie trzeba sięgać. Auto sprawia wrażenie, że otula kierowcę.
3,0
Wyciszenie
Klekot szału nie robi. Słychać go i nie da się tego uniknąć. Myślałem że w aucie klasy premium będzie to chociaż miękkie klekanie słyszalne jakoś z oddali ale nie. Jak w dieslu powiedziałbym nawet że w moim starym passacie było ciszej. Przy prędkościach rzędu 120km/h calkiem przyzwoicie i nie męczy podczas jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie super zaskakująco niski apetyt na ropę. W mieście słabiutko. Tylny napęd plus szerokie koła plus auto jest zestrojone na trasy i na niskich obrotach muli więc trzeba je kręcić co skutkuje wyższym spalaniem. Ale tragedii nie ma.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj tez jakoś nie powala. Wodotrysków nie ma i raczej nie ma się czym podniecać. Normalnie jak w aucie klasy średniej wyższej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od dwóch lat jeszcze się nic nie zepsuło. Chociaż raz jak byłem ostro wkurzony i trzasnąłem drzwiami że mało szyba nie wypadła to po odpaleniu auta wyskoczył błąd poduszek ( kurtyna nad kierowcą ) i trzeba było kasować bład.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91