Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting (24) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
To nie downsizing, a słuszne 2.0 + turbo. Starałem się je fachowo dotrzeć i myślę, że cel osiągnięty:-) Prawie dwieście koni pod butem to nie są żarty, trzeba uważać by się nie zapomnieć. Swoją drogą reakcja na prawy pedał - miodna. Moc silnika pozwala na swobodne włączanie się do ruchu czy wyprzedzanie wlokących się tirów, auto ogólnie lubi trasy i nie męczy się na dłuższą metę. Kultura pracy i wyciszenie bardzo podoba się pasażerom, dzięki...
5,0
~Piotr 005
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Na dziś wspaniały. Osiągi super. Spalanie rewelacja. Kultura pracy wyborna. I to bez znaczenia miasto czy autostrada. Zawalidroga to nie jest. Dla zabawy posiada 4 tryby pracy od sport + do eco . dla mnie ten ostatni to strzał w 10-tkę. Jasli delikatkie operujesz gazem masz tu pełną ekonomie jeśli wciśniesz -wkleja Cie w fotel. Silnik jest nowy ( od lipca 2015r) jednak BMW niegdy nie dało "ciała" w silnikach. Testowali go od 2011r i...
4,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Zasadnicze pytanie czego oczekujesz od swojego samochodu. Pasjonatów osiągów umożliwiających stracenie prawa jazdy w mieście w parę sekund odsyłam do minimum wersji 320 i jego chip tuningu. Samochód zapewnia przyzwoite osiągi na poziomie 2 litrowych wolnossących benzyn (obecnie chyba tylko w mazdze 6), z tą różnicą że jak to turbo zbiera się z samego dołu. Dla kogoś to za mało, odsyłam do (jak powyżej). Wibracje wyczuwalne jedynie przy...
5,0
~Marcin
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Bałem się 1,5, jednak po lekturze forum oraz testach w BMW zdecydowałem się. Powiem tak, jak ktoś potrzebuje auto do sportu - to nie to. Ale jeśli to auto do pracy, ma trzymać spalanie w ryzach i nie być dieslem, przyśpieszyć w razie czego bez problemu to zupełnie wystarcza. Potrafi być też przyjemne na górskiej drodze jeśli przełączymy tryb w sport + sportowa skrzynia. Wtedy tez nie czuć że to 1,5. Jedyny minus to dźwięk przy starcie, nawet...
5,0
~Neutralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 3.0 335d 313KM 230kW
313 KM w tak stosunkowo małym samochodzie to po prostu rakieta. Dźwięk nie podobny do warczenia diesla. Jeśli rozpatrujecie wybór np. Audi a6 lub a7 również z dieslem 3.0 o takiej samej mocy myśląc że auta będąc jechać podobnie, to niestety jesteście w błędzie. Jadąc na wakacje z pełnym bagażnikiem walizek i w 3 osoby, ścigałem się z a6 właśnie 313 KM i powiem szczerze że audi nie miało najmniejszych szans. Zostawało za mną za każdym razem. Co...
5,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Ten dwulitrowy silnik jest wystarczająco szybki do tego samochodu. Nazwa 330i zobowiązuje, więc BMW postanowiło dostosować wydech w ten sposób, aby w trybie Sport ryczał jak szalony. Co jest bardzo interesujące, tryb Comfort sprawia, że motor łagodnieje i wyje jedynie przy mocnym przyspieszaniu. W trakcie jazdy jest bezgłośny. Rozważaliśmy zakup 320d, ale głośność i zwinność tego silnika pozostawia wiele do życzenia względem 330i. Spalanie...
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Co tu dużo mówić, silnik ma prawie 200 kucy, więc osiągi są lepiej niż dobre. Początkowo byłem co prawda nastawiony na 330i, ale na przeszkodzie stanęła oczywiście cena więc pozostałem przy słabszej wersji. W każdym razie mój motor zbiera się znakomicie, nie ma problemu z dynamiczną jazdą na trasie czy z wyprzedzaniem. Szybka jest reakcja na gaz na czym mi zależało. Tutaj BMW spełniło moje oczekiwania w 100%
3,0
~Bardzo Maltretowany Właściciel
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Podrasowany silnik od kosiarki. Daje radę no ale rakieta to nie jest, czego nikt przytomny raczej się nie spodziewa. Awaryjność - katastrofa. Przy 80k wymiana turbiny, przy 150k strzelił układ chłodzenia, przy 170k turbina pada po raz drugi. Nie liczę "drobiazgów" typu uszczelniacz czegośtam... Regularnie serwisowany, zadbany ale cóż z tego.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
B47 na razie bez zastrzeżeń. Pracuje o niebo ciszej od N47, kultura pracy przewyższa go o przysłowiową "głowę". Przy spokojnej jeździe przy 70-90km/h i obrotach oscylujących około 1200 praktycznie go nie słychać. Zapalanie i wygaszanie silnika też bardzo przyjemne jak na 4-ro cylindrowego diesla. Duży plus.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,6
l/100km
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~keraj79
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
W zależności czym się jeździło wcześniej będzie albo dynamiczny albo za słaby. Niezależnie od osiągów, mocy nie czuć. Dosyć głośny zwłaszcza zaraz po uruchomieniu. W Eco=pro i komfort raczej stonowany lub nawet ospały, w sport jest bardziej dynamiczny ale przez wyższe obroty jednak głośniejszy
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting