Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting

PAPADENS182, 5 lat temu
Silnik 1.5 318i 136KM 100kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Długo zastanawiałem się co wybrać, motałem się pomiędzy Mazdą 6 a CX5 a nawet Seatem Leonem FR, jednak trafiłem na ciekawą ofertę BMW 318i z niezłym wyposażeniem (skórzane fotele, kierownica sportowa M, automat) właśnie z silnikiem 1.5 136 KM. Nie myślałem o BMW w ogóle, ale przewiozłem się i miałem już jasność co wybrać. Jeździłem każdym z ww. aut na jeździe próbnej i bmw jeśli chodzi o komfort jazdy, dynamikę, zawieszenie wygrywa i to znaczenie. Mazda choć silniejsza bo 165 KM to jej dynamika i wyciszenie pozostawiało dużo do życzenia. Seat -w środku jakieś nieporozumienie, materiały plastik bombastic. Przechodząc do BMW, nie tylko urzekł mnie jego wygląd zewnętrzny, ale także jego wykończenie, sam projekt środka, pozycja za kierownicą. Choć sceptycznie podchodziłem do silnika 1.5, to bez obaw mogę go polecić - zadziwiająco dynamiczna konstrukcja zwłaszcza z 8 stopniowym automatem. Myślę że brak większej mocy jest odczuwalny powyżej 150 km/h choć na trybie sport i tak nieźle sobie radzi. Autem jeżdżę niespełna rok, mogę go polecić z czystym sumieniem. Na pewno jeśli ktoś z Was jeździł wcześniej z napędem na przód, to trzeba się przyzwyczaić do tego auta, czasem jest wrażanie że się trochę ślizga, zwłaszcza na krętych drogach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajna konstrukcja, nie patrzcie na pojemność i moc tylko się przewieźcie. Dynamiczny, dość ekonomiczny. Uczucie, że brakuje trochę mocy mi osobiście pojawia się dopiero gdy robię duże, autostradowe odległości.
5,0
Skrzynia biegów
Automat rewelacja. Dokładny, szybko zmienia przełożenia, kilka trybów w opcji oznacza większy fun z jazdy właśnie z tą skrzynią.
4,0
Układ jezdny
Nie mam większych zastrzeżeń, choć jest uczucie uciekającego przodu auta na krętych drogach czy podczas bardzo wysokich temperatur - ale to w końcu napęd na tył.
4,0
Karoseria
Brak zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Spalanie w mieście pomiędzy 8-5l a 10l przy włączonej klimatyzacji. Spalanie w trasie do 100 km/h można osiągnąć wynik nawet poniżej 5l. Autostradowe w granicach 6.5l-7.5l. Średnie to 8-9l.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to auto bardzo przestronne, sedan o sportowym charakterze. Jeśli będziecie w nim wozić starsze osoby to problem ze wsiadaniem-wysiadaniem gwarantowany;)
5,0
Wyciszenie
Rewelacyjne wyciszenie. Klasa premium to klasa premium;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 318i 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting