Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW 2012-2015 (11) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik jest dla mnie największą wadą mojego egzemplarza. Jest to 320i z grudnia 2012 roku, co oznacza, że pod maską siedzi tu niesławne N20 - jednostka słynąca z rozciągającego się łańcucha rozrządu i powodowanych tym niezmiernie kosztownych awarii. Moje F30 miało łańcuch wymieniany wraz z pompą oleju relatywnie niedługo przed zmianą właściciela, a za pewien czas zamierzam uczynić to ponownie w celu minimalizacji ryzyka. Przyszłym nabywcom F30...
4,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak na 2 litry pojemności radzi sobie bardzo dobrze. Pokaźny moment obrotowy pozwala na swobodne poruszanie się na trasie jak i wyprzedzanie innych pojazdów. Jedną gwiazdkę odejmuję za dźwięk silnika po uniesieniu maski (terkocze prawie jak diesel!). Co ciekawe, klekotania nie słychać w ogóle wewnątrz pojazdu, zarówno na biegu jałowym jak i podczas przyspieszania (wówczas dźwięk jest nawet przyjemny). Trzeba również pamiętać o tym, że łańcuch...
5,0
~Czarnoskrzydly
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik bardzo elastyczny , jednostajnie rozwija moc od samego dołu do 5000 RPM , sprawnie przyspiesza niemal na każdym biegu. Jak na swoją moc i pojemność jest dość ekonomiczny - spalanie przy przepisowej jeździe pozamiejskiej oscyluje w okolicach 7l/100km (nie przekraczając 120km/h), jazda autostradowa 140km/h 7,5-8l/100km , 160km/h w okolicach 8,5-9l/100km. Nie lubi miasta i jazdy na zimno - niemal zawsze powyżej 10l/100km. Kultura pracy?...
3,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
I tu jest problem - "na zimno" bardzo głośny klekot, po paru kilometrach jest OK. Prosiłem serwis o sprawdzenie bo "chodzi jak diesel", ale stwierdzili, że tak ma być. Nie wiem co o tym myśleć, bo miałem kilkanaście aut i nigdy nie było takich problemów, zwłaszcza w Golfie GTI.
4,0
~Adam Ch.
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Moc 184 km zupełnie wystarcza do dynamicznej jazdy, chociaż zawsze mogło by być lepiej. Silnik po rozruchu jest dosyć głośny i czuć wibracje na drążku zmiany biegów. Tryb sport jest idealny do dynamicznej jazdy w trasie, samochód łapie wtedy drugi oddech.
2,0
~Jarsko
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Akustyka silnika przypomina maszynę do szycia. Dwie wymiana napędu pompy oleju, wymiana rozrządu, wymiana turbiny - wszystko w granicach 80-100 tys. km przebiegu. Najgorszy samochód pod tym względem jaki użytkowałem
4,0
~Ridculy
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Dałbym pięć gdyby nie odgłos pracy. Na wolnych obrotach gdbym nie wiedzałco mam to bym powiedział że to diesl.
4,0
~KA_ES
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Dynamiczny silnik, zupelnie wystarczajacy do F30. Jedyny minus to jego dziwek - przypomina diesel'a.
5,0
~foreks
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Prawie 200KM, a czuje sie jakby bylo jeszcze z polowa tego, w trybie sport naprawde jest sport.
4,0
~KA ES
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Na minus zaliczam dzwiek silnika, podobny do diesel'a.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna