Szukaj

Oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW 2012-2015

Podsumowanie 10 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,27
średnia ocena z 10 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
80%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW 2012-2015

2,9
~Były fan BMW
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Olbrzymie rozczarowanie. Auto absolutnie nie jest warte swojej ceny. Od zawsze uważałem BMW za markę premium. W rodzinie mieliśmy E38, E60, E65. Jeździłem też E39 i E90. Dla mnie były to perfekcyjne auta. Moje zdanie zmieniło się gdy zakupiłem wymarzoną F30 i wtedy czar prysł. Auto z zewnątrz piękne, w M-pakiecie. Wchodzisz do środka, ruszasz i widzisz że coś tu w bawarii chyba nie zabanglało. Widzisz tylko te eurasy i cieszące się niemieckie...
4,8
~Grzegorz N
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
według mnie auto prawie idealne, wygląd zewnętrzny jest kwestią subiektywną, ja uważam że jest dopracowane w każdym calu (szczególnie z pakietem M), silnik i skrzynia biegów więcej niż znakomite, wykończenie, ergonomia, komfort i RADOŚ Z JAZDY to jest to czym cechuje się ten samochód. Drobne mankamenty to brak możliwości ustawienia na stałe trybu eco, ściszanie radia po prawej stronie kierownicy oraz brak możliwości wyłączenia na stałe systemu...
4,4
~marek
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
samochód o pięknej stylistyce, zakochałem się w nim od razu, nie wyobrażam sobie innego auta bez xDrive, gdyby nie wyciszenie i parę drobiazgów, które były naprawione na gwarancji auto idealne, no i teraz trochę za małe, aha jedna rzecz dla kupujących i użytkujących: auta ma taki kształt, że kamienie spod TIR-ów lecą z reguły na przednią szybę i inne elementy karoserii (maska, przód dachu oraz co dziwi na klapę bagażnika), wg mnie w nowym...

Usterki BMW Seria 3 F30-F31-F34

Liczba wpisów: 4

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,9
~Grzes
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Silnik jest idealny. Jestem zaskiczony tym rykiem, posiadam 740i i musze powiedziec ze od serii 3 nie spodziewałem sie takiego glosu. Stylistyka dla mnie biala wyglada ok ale to kwestia indywidualna. Miejsca w srodku jest bardzo dużo, audi a4 bije na głowę.
4,7
~Oskar
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu, funkcjonalne i wygodne. Miejsca jest zdecydowanie więcej niż wśród konkurencji. Jak na 245KM bardzo zrywne, głównie dzięki szybkiej skrzyni oraz X-drive. Jestem bardzo zadowolony z silnika 2.0 twin turbo, który w trasie potrafi spalić poniżej 7l. Polecam!
4,7
~Martinio
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Fajne auto. Silnik działa pięknie. chcesz pogonić konie to idzie jak burza. spokojnie pojeździć i zaoszczędzic paliwa to oczywiście da się tym autem to zrobić. W srodku wygodnie , miło dla oka i funkcjonalnie. Bez przepychu głupich przycisków i funkcji . Polecam
4,1
~Leon125mph
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
3,3
~Maciek Mioduszewski
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
4,6
~StarX
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Mruczy. Bajka dla uszu, a moc czuć pod stopą. O dziwo, w trybie sport może spalić, ale radocha z jazdy nie do przecenienia. W trybie Eko (nie używam :)) muł, ale naprawdę oszczędny. (Silnik)
4,3
~surek
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Pracuje idealnie na każdym z trybu pracy auta. Tryb Sport kręci do wysokich obrotów, a biegi zmieniają się znacznie rzadziej. Tryb normalny doskonale nadaje się na trasy gwarantuje elastyczność silnika i szybką zmianę biegów. Tryb ECO to sposób na \"oszczędną\" jazdę w bardzo zakorkowanym mieście, ogranicza czułość na każde muśnięcie pedała gazu i sprawia, że biegi zmieniają się przy możliwie najniższych obrotach silnika. spalanie w... (Silnik)
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna