Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Marcin, 10 lat temu
Silnik 525 i 170KM 125kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 545 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E39 Touring 525 i 170KM 125kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jak na taką masę auta bliski 1600kg bardzo dobrze się sprawuję daje dość dobre osiągi ,nie jest to auto do wyścigów czy innego tego typu rzeczy więc nie ma co się spodziewać od 150KM przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 4 sekundy Zapewniam że BMW z silnikami 2.0 i 24v 150KM jest wystarczający do podrózowania po mieście i po trasach z dobrymi osiągami i przyspieszeniem jak równiez jeśli chodzi o ekonomie . Moje bmw z tym silnikiem ;realne spalanie miasto 13l lpg /100km , trasa do 110km/h 9.7l. lpg , mieszany 10.5l. lpg więc spalanie na poziomie zadowalającym
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : zaniedbane zawieszenie przez poprzednika , wahacze ,tuleje
Karoseria : kekka korozja tylnej klapy, korozja progów
Układ hamulcowy : hamulec ręczny , słaby mimo nowych tarczobębnów i szczęk
5,0
Całokształt
Ogólnie auto gone polecenia za niewielkie pieniądze , mało awaryjne pod warunkiem regularnych napraw eksploatacyjnych , jednym słowem : BMW " RADOŚĆ Z JAZDY "
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik BAAARDZO dobrze wykonany jeżeli chodzi o M52b20 bezawaryjny , długotrwały , wytrzymał w moim bmw 545000 i to realne , auto u poprzednika nie był dobrze traktowany więc jego żywot skończył się przy tym przebiegu i go wymieniłem
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów precyzyjnie działająca , ale minusem jest długie " wajchowanie"PRZY ZMIENIE biegu
4,0
Układ jezdny
układ jezdny sprawdza się doskonale ,koszt naprawy jak na tą klasę auta i markę dość tani ,choćby komplet wahaczy na przód to wydatek ok 350zł więc chyba dobra cena , drobnym minusem jest promień skrętu który nie powala
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc w całej okazałości bardzo dobra
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa co powoduję że szybko w aucie robi się cieplutko i przyjemnie, , szybko rozdmuchuje i eliminuje wilgoć w okresie zimowym
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dość spora acz kolwiek mogłoby być troszeczkę więcej jak np. w audi czy passacie mimo to bardzo wygodne
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bmw jest godne podziwu jak na leciwe już auto ,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania bmw tej serii jestem zaskoczony z racji tego że jest bardzo porównywalny z kosztami jak w każdym aucie tego segmentu jedyne co może być kosztowniejsze w bmw to tuleje tylnych sanek w przypadku touringa i jest to koszt ok 1000zł w przypadku wersji touring
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre i wdzięczne auto za niewielkie pieniądze na które w chwili obecnej może pozwolić sobie prawie każdy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma ich zbyt wiele , wkurzający może okazać się zamek tylnej szyby w touringu który potrafi się otwierać samoczynnie , korozja tylnej klapy , korozja progów oraz czujnik wału korbowego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w zasadzie poważnych usterek nie ma w tym aucie pod warunikim że auto jest zadbane i prawidłowo eksploatowane i wymieniane części eksploatacyjne , jedyne co z poważnych usterek mnie spotkało to uszkodzenie silnika ( korbowód) który w zasadzie miał prawo mając przebieg bliski 546000 km przejechanych więc to raczej usterka wynikająca z przebiegu

LPG - zużycie paliwa dla silnika 525 i 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Touring