Szukaj

Najnowsze oceny BMW Seria 5

4,8
~Adrian
Sedan 523i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E39
Auto kupiłem rok temu, jest bardzo wygodne i wystarczająco dynamiczne jak na razie. Silnik naprawdę godny polecenia, świetnie współpracuje z instalacją gazową - koszt jakieś 3,5k, ale dość szybko się zwraca. Przez rok zrobiłem jakieś 30 tysięcy kilometrów, części do tanich nie należą, musiałem wymienić prawie całe przednie zawieszenie, hamulce komplet, chociaż teraz mam spokój na kilka lat (przynajmniej taką mam nadzieję). Silnik w zasadzie...
4,0
~Adam
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto kupiłem w salonie BMW jako Premium Selection i przejechałem nim ponad 100 tys km. Zawieszenie jest zbyt miękkie - samochodem strasznie buja. Dużo drobnych usterek - cztery razy robiłem regenerację napędu xDrive, każda po 3 tys złotych - znany problem zbyt małej powierzchni tarcz w sprzęgle wielopłytkowym. Szybko zużywające się przeguby (koszt naprawy 1 strony na zamienniku ponad 1000 zł). Auto bardzo słabo wyciszone - nie ma porównania do...
3,4
~RB
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
To moje trzecie BMW i na pewno ostatnie. Awaryjnośc auta jest nie do zaakceptowania. Czarę goryczy przelała awaria podczas której stanąłem w środku nocy na obwodnicy trójmiasta i nie bylem nawet w stanie zapalić silnika. Przyczyną awarii było uwaga: na skutek awarii czujnika paliwo paliwo zostało wpompowane w wiązkę elektryczną i uszkodziło układ sterujący ?!?!? Auto tydzień wcześniej było na przeglądzie w ASO. Koszt naprawy po solidnych...

Usterki BMW Seria 5

Liczba wpisów: 104

BMW Seria 5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,4
~Zawiedziony
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Jeżeli chodzi o prowadzenie to naprawdę super ale niestety ilość usterek przeraża i przy jakim przebiegu 60tyś - pękła sprężyna, 68tyś - wymiana wahaczy, wymiana tylnego dyfra stukał, 90tyś - wymiana chłodnicy EGR , pocenie się z pod klawiatury, 100tyś - to jest hit kolor ze skóry dakota z zagłówka się roztopił oczywiście po gwarancji obsługa w serwisie też dramat po każdym przeglądzie czułem się jakby mi coś wykręcili z niego. Mamy dwie...
4,2
~jacek
Limuzyna 550i 462KM 340kW
BMW Seria 5 G30-G31
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
3,1
~ttt
Touring 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód poza tym że świetnie wygląda,ma bardzo wygodne fotele,rozbudowane multimedia,nowoczesne wnętrze i dobry automat jest bardzo awaryjny.Dodatkowo zaskakuje częstotliwość wymiany części eksploatacyjnych np całe zawieszenie co 15-20 tys km ,tak samo w przypadku klocków,tarcz.. Jeśli chodzi o prowadzenie to moje poprzednie bmw e91 było o niebo lepsze,również w przypadku e91 te same części eksploatacyjne szybko się zużywały w stosunku do...
4,1
~Andrzej
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Ogólnie rzecz biorąc BMW serii 5 to przede wszystkim fenomenalna stylistyka, wg. mnie po prostu wzór do naśladowania - ale o gustach się nie dyskutuje, więc przejdźmy do wrażeń z jazdy. W miarę cicho - chodź wydaje mi się, że poprzedniczka w tym względzie powinna być oceniona na 5+ - natomiast F - silna 4+ lub słaba 5- - jak kto woli, nie mniej jednak szum wiatru mi akurat przeszkadza, przy czym nie oceniam tych szumów z punktu widzenia...
4,2
~astachu88
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
Rewelacyjny samochód! Mam najubozsza wersje wyposażenia, z dodatków jest jedynie 1airbag i elektryczny szyberdach; i uważam że jest to świetna konfiguracja. Można przenieść się w czasie do lat 90. Żadnych zbędnych bajerów pozwala skupić się na drodze i rozkoszować dźwiękiem silnika i wygodą fotela. Jakość wykonania i spasowania na najwyższym poziomie. Używam jako auta codziennego ale spokojnie można to garazowac bo już niedługo ceny zaczną...
4,9
~bartosh007
Gran Turismo 530d 258KM 190kW
BMW Seria 5 F10-F11
wygodny, cichy, przestronny i zwinny pomimo 2t silnik z obrotem 560 daje rade, gorka to jak z gorki, nie jezdzilem takim czolgiem wczesniej, zastanawiam sie co potrafi 550i. Milo zaskoczony wnetrzem, jedyny minus to brak rozkladanych tylnych foteli po przesunieciu do przodu i miejsce dla 190cm ludiza to max, co i tak jest lepsze od x6. Reszta to ergonomia, dobre umieszczenie kierunkow na srodku deski nie powoduje zaslaniania kierownica, to...
5,0
~tok76
Touring 525 i 218KM 160kW
BMW Seria 5 E60
Samochód rewelacyjny !!! Miałem już kilkanaście samochodów w swoim życiu,między innymi to moja 3-cia piątka i właśnie ten model zasłużył na moje wysokie oceny,silnik rewelacyjny cichy i bardzo dynamiczny,karoseria bez śladów rdzy,skrzynia biegów automatyczna igiełka,wentylacja i ogrzewanie działają super tak jak należy.Przejechałem samochodem pół europy kilkanaście razy,po miejscu chula dziennie i nic się nie psuje.POLECAM ten model każdemu co...
BMW Seria 5