Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

Zawiedziony, 4 lata temu
Silnik 520d 190KM 140kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
3,36
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Jeżeli chodzi o prowadzenie to naprawdę super ale niestety ilość usterek przeraża i przy jakim przebiegu 60tyś - pękła sprężyna, 68tyś - wymiana wahaczy, wymiana tylnego dyfra stukał, 90tyś - wymiana chłodnicy EGR , pocenie się z pod klawiatury, 100tyś - to jest hit kolor ze skóry dakota z zagłówka się roztopił oczywiście po gwarancji obsługa w serwisie też dramat po każdym przeglądzie czułem się jakby mi coś wykręcili z niego. Mamy dwie takie G.. na stanie i w jednej jak i w drugiej podobne sytuacje. Samochód kupiony od dealera. Ostatni raz kupuję BMW.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny wystarczający do normalnej jazdy nawet w 4 osoby i załadowany.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest zła ale reakcja mogła by być lepsza
3,0
Układ jezdny
Tak jak pisałem prowadzi się świetnie ale te usterki wszystko zepsuły i to przed 100tyś
5,0
Karoseria
OK lakier się rysuje ale nie miałem samochodu w którym się nie rysował.
Komfort
4,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Tu jest naprawdę wporządku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa poprawnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190cm wzrostu i jak ustawię fotel pod siebie to na tylnej kanapie jest mało miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
Mam sedana i naprawdę jest cichy przy każdej prędkości
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie są jakieś kosmiczne jest to moja czwarta marka premium i do zniesienia choć w dwóch wcześniejszych miałem taniej.
2,0
Stosunek jakość/cena
Tyle siana za to G.. już więcej nie kupię.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Teraz mam 118tyś i od trzech dni (upały po 30C) samochód sam wydaje sygnały dźwiękowe/klakson :)) dzisiaj jadę na diagnostykę. Pseudo skóra z zagłówka się roztopiła przy upale 25C
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak wcześniej pisałem sprężyna, wahacze 60tyś - to karygodne 90tyś - chłodnica EGR - nie chcieli się przyznać głośno do akcji serwisowej - bardzo słabo Wycieki z pod klawiatury

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting