Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 155 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 - Oceń swoje auto
4,25
średnia ocena z 155 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
74%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11

4,0
~Adam
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto kupiłem w salonie BMW jako Premium Selection i przejechałem nim ponad 100 tys km. Zawieszenie jest zbyt miękkie - samochodem strasznie buja. Dużo drobnych usterek - cztery razy robiłem regenerację napędu xDrive, każda po 3 tys złotych - znany problem zbyt małej powierzchni tarcz w sprzęgle wielopłytkowym. Szybko zużywające się przeguby (koszt naprawy 1 strony na zamienniku ponad 1000 zł). Auto bardzo słabo wyciszone - nie ma porównania do...
3,4
~RB
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
To moje trzecie BMW i na pewno ostatnie. Awaryjnośc auta jest nie do zaakceptowania. Czarę goryczy przelała awaria podczas której stanąłem w środku nocy na obwodnicy trójmiasta i nie bylem nawet w stanie zapalić silnika. Przyczyną awarii było uwaga: na skutek awarii czujnika paliwo paliwo zostało wpompowane w wiązkę elektryczną i uszkodziło układ sterujący ?!?!? Auto tydzień wcześniej było na przeglądzie w ASO. Koszt naprawy po solidnych...
3,4
~Zawiedziony
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Jeżeli chodzi o prowadzenie to naprawdę super ale niestety ilość usterek przeraża i przy jakim przebiegu 60tyś - pękła sprężyna, 68tyś - wymiana wahaczy, wymiana tylnego dyfra stukał, 90tyś - wymiana chłodnicy EGR , pocenie się z pod klawiatury, 100tyś - to jest hit kolor ze skóry dakota z zagłówka się roztopił oczywiście po gwarancji obsługa w serwisie też dramat po każdym przeglądzie czułem się jakby mi coś wykręcili z niego. Mamy dwie...
3,1
~ttt
Touring 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód poza tym że świetnie wygląda,ma bardzo wygodne fotele,rozbudowane multimedia,nowoczesne wnętrze i dobry automat jest bardzo awaryjny.Dodatkowo zaskakuje częstotliwość wymiany części eksploatacyjnych np całe zawieszenie co 15-20 tys km ,tak samo w przypadku klocków,tarcz.. Jeśli chodzi o prowadzenie to moje poprzednie bmw e91 było o niebo lepsze,również w przypadku e91 te same części eksploatacyjne szybko się zużywały w stosunku do...
4,1
~Andrzej
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Ogólnie rzecz biorąc BMW serii 5 to przede wszystkim fenomenalna stylistyka, wg. mnie po prostu wzór do naśladowania - ale o gustach się nie dyskutuje, więc przejdźmy do wrażeń z jazdy. W miarę cicho - chodź wydaje mi się, że poprzedniczka w tym względzie powinna być oceniona na 5+ - natomiast F - silna 4+ lub słaba 5- - jak kto woli, nie mniej jednak szum wiatru mi akurat przeszkadza, przy czym nie oceniam tych szumów z punktu widzenia...
4,9
~bartosh007
Gran Turismo 530d 258KM 190kW
BMW Seria 5 F10-F11
wygodny, cichy, przestronny i zwinny pomimo 2t silnik z obrotem 560 daje rade, gorka to jak z gorki, nie jezdzilem takim czolgiem wczesniej, zastanawiam sie co potrafi 550i. Milo zaskoczony wnetrzem, jedyny minus to brak rozkladanych tylnych foteli po przesunieciu do przodu i miejsce dla 190cm ludiza to max, co i tak jest lepsze od x6. Reszta to ergonomia, dobre umieszczenie kierunkow na srodku deski nie powoduje zaslaniania kierownica, to...
4,8
~Tomek JG
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę...
3,9
~lukaszb
Touring 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Historię z BMW zacząłem dwa lata temu od modelu E91. Po roku, zachciało się mieć coś większego, ale rownież ze stajni BMW, gdyż jeździlo się niesamowicie. Trafiłem na E61 po liftingu, ale jeszcze z silnikiem M47 (2.0d). Wyposazenie super, komforty, asystent zmiana pasa ruchu, licht pakiet, individual audio, panorama itp. E61 już nie jeździlo tak samo jak E91. Było troszeczkę bardziej komfortowe i nie nawoływało tak do 'szaleńczej jazdy'...
4,5
~KarolG
Touring 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Na auto przesiadłem się z VW Passat B7 2011 r a więc z klasy niżej i tak naprawdę z innej bajki. Zrobiłem tym autem 12000 km. Ogólnie rewelacja, jedyny jego minus to trochę mało miejsca z tyłu ale nie jest źle rodzina i koledzy się pomieszczą a mam 190 cm wzrostu i siedze wygodnie. Spalanie w moim przypadku 7,5 l/100km. Koszty przeglądu w ASO to 1.500 - 2.500 PLN więc drożej niż w przypadku VW (tam było 1.000). Samochód wcale nie musi jeździć...
4,6
~bolshoyrusskiy
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
BMW Seria 5 F10-F11
Bardzo wysoki komfort za stosunkowo rozsądną cenę (na pewno taniej niż Mercedes wychodzi) ale jeżeli ktoś wierzy danym producenta odnośnie spalania (jak zakładałem 4 litry więcej a i tak nie trafiłem) to się może sromotnie rozczarować.
BMW Seria 5 F10-F11