Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 148 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 - Oceń swoje auto
4,26
średnia ocena z 148 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11

3,1
~ttt
Touring 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód poza tym że świetnie wygląda,ma bardzo wygodne fotele,rozbudowane multimedia,nowoczesne wnętrze i dobry automat jest bardzo awaryjny.Dodatkowo zaskakuje częstotliwość wymiany części eksploatacyjnych np całe zawieszenie co 15-20 tys km ,tak samo w przypadku klocków,tarcz.. Jeśli chodzi o prowadzenie to moje poprzednie bmw e91 było o niebo lepsze,również w przypadku e91 te same części eksploatacyjne szybko się zużywały w stosunku do...
4,1
~Andrzej
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Ogólnie rzecz biorąc BMW serii 5 to przede wszystkim fenomenalna stylistyka, wg. mnie po prostu wzór do naśladowania - ale o gustach się nie dyskutuje, więc przejdźmy do wrażeń z jazdy. W miarę cicho - chodź wydaje mi się, że poprzedniczka w tym względzie powinna być oceniona na 5+ - natomiast F - silna 4+ lub słaba 5- - jak kto woli, nie mniej jednak szum wiatru mi akurat przeszkadza, przy czym nie oceniam tych szumów z punktu widzenia...
4,9
~bartosh007
Gran Turismo 530d 258KM 190kW
BMW Seria 5 F10-F11
wygodny, cichy, przestronny i zwinny pomimo 2t silnik z obrotem 560 daje rade, gorka to jak z gorki, nie jezdzilem takim czolgiem wczesniej, zastanawiam sie co potrafi 550i. Milo zaskoczony wnetrzem, jedyny minus to brak rozkladanych tylnych foteli po przesunieciu do przodu i miejsce dla 190cm ludiza to max, co i tak jest lepsze od x6. Reszta to ergonomia, dobre umieszczenie kierunkow na srodku deski nie powoduje zaslaniania kierownica, to...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
8,7
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Tomek JG
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę...
3,9
~lukaszb
Touring 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Historię z BMW zacząłem dwa lata temu od modelu E91. Po roku, zachciało się mieć coś większego, ale rownież ze stajni BMW, gdyż jeździlo się niesamowicie. Trafiłem na E61 po liftingu, ale jeszcze z silnikiem M47 (2.0d). Wyposazenie super, komforty, asystent zmiana pasa ruchu, licht pakiet, individual audio, panorama itp. E61 już nie jeździlo tak samo jak E91. Było troszeczkę bardziej komfortowe i nie nawoływało tak do 'szaleńczej jazdy'...
4,5
~KarolG
Touring 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Na auto przesiadłem się z VW Passat B7 2011 r a więc z klasy niżej i tak naprawdę z innej bajki. Zrobiłem tym autem 12000 km. Ogólnie rewelacja, jedyny jego minus to trochę mało miejsca z tyłu ale nie jest źle rodzina i koledzy się pomieszczą a mam 190 cm wzrostu i siedze wygodnie. Spalanie w moim przypadku 7,5 l/100km. Koszty przeglądu w ASO to 1.500 - 2.500 PLN więc drożej niż w przypadku VW (tam było 1.000). Samochód wcale nie musi jeździć...
4,6
~narek
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto dla mnie bez wad. To kolejne po E60 BMW w domu. Nie przypadkowo kłopit wygrał w kilku prestiżowych konkursach, jako najpiękniejszy. Umiar, klasa, osiągi i niezawodność sprawiają, że dziś mam poważny problem czy i jakie inne auto mogłoby być następne. Podejrzewam,że negatywne opinie pochdzą od pechowców kupującch autoo prawdziwym przebiegu kilkaset tysięcy km większym od deklarowanego. Bardzo przestronnie, Bardzo oszczędnie 6,5 l.100 km....
4,8
~Tomek
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
BMW Seria 5 F10-F11
BMW 518d to rewelacyjne auto do długich podróży a 8 stopniowy automat powoduje ze auto jest dynamiczne nawet przy mocy 150KM. Wrażenia jak w aucie elektrycznym - gdyby nie obrotomierz to nie wiedziałbym kiedy zmienia biegi . Wyciszenie powoduje ze trzeba się wsłuchać aby poczuć ze silnik pracuje . Przy prędkościach 180km/h można spokojnie rozmawiać i słuchać muzyki . W Polsce zalecam używać tempomat bo jak się człowiek zagada to nie...
4,7
~radek
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
4,8
~KitaPL
Touring 530d 258KM 190kW
BMW Seria 5 F10-F11
Generalnie samochód mnie praktycznie nigdy nie zawiódł. Raz miałem awarię miecha pneumatycznego i to było jedyne jego prawdziwe "potknięcie". Pewny w prowadzeniu, komfortowy, dynamiczny, ekonomiczny. W porównaniu do poprzedniej A6 rozwalił ją na łopatki.
BMW Seria 5 F10-F11