Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW 2011-2016 (7)

Pokaż filtry
4,9
~BMWF10
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Petarda jak na 4 cyl. diesla 218KM. Ale biturbo i moment 450 Nm robi robotę. Za każdym razem przy przyspieszaniu - uśmiech na twarzy ( poprzednie auto - 6 cyl. BMW E60 Pb 258KM nie dawało takiej frajdy) Dopiero na niemieckiej autostradzie :) tak powyżej ok. 180 km/h do 220-230 km/h (szybciej nie jeżdżę), 6 cyl. benzyna ciągnie lepiej do przodu. Ale to niewielki procent prędkości z jaką się przemieszczamy przy ogólnym przebiegu. (Silnik)
4,9
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Rewelacja, silnik, wygląd, wnętrze, dla mnie wszystko na plus. Przejechałem nią około 70tys km i nie mam nic do zarzucenia. Żadnych awarii, ani problemów, nigdy mnie nie zawiodła.
4,4
~Dariusz Dombrołowicz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Niemiecka solidność i myśl techniczna. Silnik cichy, dynamiczny i oszczędny. Estetyka ascetyczna a jakość materiałów wnętrza mocno przeciętna.
4,2
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Przyzwoicie wykonana limuzyna która mimo dość wysokiej ceny nie powala z nóg
2,7
~Maciek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Co za grat! Co chwile serwis i trzeba cos wymieniać. Ma najechane 84 tys i wibruje (do wymiany tłumik drgań). Koszt 1500-5000 zł w zależności od zakresu. Jestem w trakcie tego procesu i teraz zaczęło coś wyć prawdopodobnie w skrzyni. Pewnie znowu bedzie to jakieś gunwo za kolejne kilka tys PLN. Wszystko u nich drogie jak cholera (oleje, hamulce, wycieraczki(!) a wcale nie lepsze jakościowo. Chcesz fajne auto? To szykuj kasę bo koszt zakupu to...
4,8
~janek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
dobre auto musi kosztować
4,3
~Rafal
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting