Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

Michal, ponad rok temu
Silnik 530d 258KM 190kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyciszenie i jakość wokonania wnętrza
5,0
Całokształt
Komfortowa, dynamiczna, póki co niezawodna, piękna limuzyna. Rzędowa szóstka, m pakiet, automat - czego chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie, równiutko chodzi. Nawet fajny dźwięk jak sie przyciśnie. Potrafi być oszczędny. Mocy nie zabraknie (zawsze jest remap na ok. 310KM jak komuś mało)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie zmienia biegi. Zmieniłem olej i jest spokój
5,0
Układ jezdny
Cóż, zawieszenie m pakietowe czyli fajnie się prowadzi. Fajny kompromis pomiędzy precyzją a komfortem. Aczkolwiek zanim zamieniłem runflaty na normalne oponki (pilot sport 4) to było twardawo
5,0
Karoseria
Ładne spasowanie. Myślałem że przednia maska jest źle spadowana względem zderzaka ale pod maską jest regulacja, bardzo prosta. Kilka minut i jest prościutko
Komfort
5,0
Widoczność
Ciężko było mi się przyzwyczaić do tej wysokiej deski rozdzielczej ale jak już się pojeździ troche to fajnie się niziutko siedzi. Wcześniej miałem dość wysoko fotel ustawiony, teraz obniżony na maxa i jest takie uczucie otulenia (ale nie ciasnoty)
4,0
Ergonomia
Tutaj malutki minus. Według mnie z tyłu powinno być więcej miejsca. Mam fotele comforty, są że tak powiem dość grube. Podobno jak masz normalne fotele to jest więcej miejsca z tyłu (mam 180cm i jak siadam za sobą to jest tak se)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Klima chłodzi ładnie, w zimę grzeje dość szybko. Ta regulacja z przodu po środku to fajna sprawa (ta między nawiewami co regulujesz ciepło zimno)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu średnio ale zaznaczam - fotele comfort, obniżone na maxa, mam 180cm
5,0
Wyciszenie
Bardz dobre wyciszenie, zaskakująco dobre. Jechałem przedliftem w takiej samej konfiguracji (530d m sport sedan) i odnoszę wrażenie że był trochę gorzej wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klocki serwis itp w normalnych cenach, ale jedna przednia tarcza £180/szt także mega drogo
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo fajna jakość wnętrza, nic nie trzeszczy ani nie szumi, nie psuje się póki co. Drogi zakup wiadomo, ale nie żałowałem ani chwili. Na pewno będę tęsknił jak już nadejdzie czas rozstania…
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez dwa lata raz przestały działac nawiewy. Mechanik odkręcił jakiś plastik pod schowkiem, popukał śrubokrętem (jakieś pół roku temu) i znowu hula. Poza tym nic się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemów

On - zużycie paliwa dla silnika 530d 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting