Solidne auto, kawał fury z dobrym 3 litrowym silnikiem, wygodny i elegancki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna, wolnossąca jednostka, mega elastyczna, a jak przegonić pod czerwone pole (6-7 tysięcy obr) to i dynamiki nie brakuje
4,0
Skrzynia biegów
U mnie manual, bardzo precyzyjna, krótki lewarek z krótkim skokiem. Czasami lubił zazgrzytać miedzy 2 a 3. No i w porównaniu z automatem ZF 8 HP to jednak gwiazda mniej
4,0
Układ jezdny
U mnie standardowy zawias, raczej wygodny niż sportowy. Ale rewelacyjne wyważenie pozostawia wystarczająco trakcji i wyczucia
5,0
Karoseria
Dobre spasowanie i gruby lakier. Nie rdzewieje i nie skrzypi.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasami całe auto się schowa za słupkiem A, ale to jest koszt bezpiecznej i wytrzymałej konstrukcji
5,0
Ergonomia
Po przyzwyczajeniu - rewelacja. Fizyczne przyciski i idrive dają radę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo że miałem czarny lakier klima dawała sobie radę bez problemu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spokojnie oddałbym 5 cm bagażnika na głębokość żeby było więcej miejsca w drugim rzedziey
4,0
Wyciszenie
Naprawdę dobrze wyciszone samochód, ale da się lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
U mnie tylko paliwo i części serwisowe, więc nie mam co narzekać a pojazd miałem 3,5 roku i zrobiłem nim ok 50 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem za niezłe pieniądze, jeździłem bezproblemowo, nie najgorzej sprzedałem także u mnie na plus. Spadek ceny nowego, i potencjalne koszta serwisu raczej odstraszają, ale w moim przypadku nie mam co narzekać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Amorek bagażnika wymieniłem i wytarte klawisze od klimy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie brak, ale potencjalne problemy są zatrważające. Dla przykładu, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zacznie się łuszczyć i przy okazji uszkodzi wtryski to 20 tysi nie twoje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 528i 258KM 190kW
[l/100km]