Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting
Kitan,
4 miesiące temu
Silnik 2.0 518d 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
47 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,86
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Wyciszenie, stabilność na drodze, konfortowe odczucia z zawieszenia. Siedzisz jak na kanapie w salonie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Czujnik dpf niestety - do poprawy
5,0
Całokształt
Auto kupiłem na rodzinne wypady bliskie i dalekie. Chociaż rowerków, wózków i namiotów nie przewieziesz - korzystam tylko z hoteli. Ale również na dojazdy do pracy 30km. Super sie sprawdza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do codziennej jazdy mocy wystarcza. Silnik nadrabia momentem obrotowym i silnikiem elektrycznym
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów bez zarzutów, szczegolnie w trybie Eco
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Wszystko stabilne, sztywne i mocne. Aluminiowe elementy robią robote
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Największy plus za ergonomie. Wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość top. Niestety cena zwala z nóg. Ale za coś sie płaci
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety czujnik dpf to zmora w tym aucie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 518d 150KM 110kW
[l/100km]