Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting

Kitan, 4 miesiące temu
Silnik 2.0 518d 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting 2.0 518d 150KM 110kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,86
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyciszenie, stabilność na drodze, konfortowe odczucia z zawieszenia. Siedzisz jak na kanapie w salonie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czujnik dpf niestety - do poprawy
5,0
Całokształt
Auto kupiłem na rodzinne wypady bliskie i dalekie. Chociaż rowerków, wózków i namiotów nie przewieziesz - korzystam tylko z hoteli. Ale również na dojazdy do pracy 30km. Super sie sprawdza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do codziennej jazdy mocy wystarcza. Silnik nadrabia momentem obrotowym i silnikiem elektrycznym
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów bez zarzutów, szczegolnie w trybie Eco
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Wszystko stabilne, sztywne i mocne. Aluminiowe elementy robią robote
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Największy plus za ergonomie. Wszystko jest na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość top. Niestety cena zwala z nóg. Ale za coś sie płaci
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety czujnik dpf to zmora w tym aucie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 518d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów