Szukaj

Oceny BMW Seria 5 G30-G31

Podsumowanie 33 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 G30-G31 - Oceń swoje auto
4,57
średnia ocena z 33 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
91%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny BMW Seria 5 G30-G31 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla BMW Seria 5 G30-G31
Silniki Hybrydowe plug-in BMW Seria 5 G30-G31

Najnowsze oceny BMW Seria 5 G30-G31

5,0
~Krzysztof
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
BMW Seria 5 G30-G31
Samochód znakomity. Wspaniale się prowadzi. Bardzo dobrze rozwiązano start stop. Dzięki temu że ma dodatkowo mały 11 kM silnik elektryczny bezpośrednio połączony z napędem zapalanie silnika spalinowego jest prawie niezauważalne. Często w trakcie jazdy silnik spalinowy w ogóle nie pracuje. Jest to niezauważalne, jedynie zero na obrotomierzu świadczy o tym że samochód jedzie bez pracy silnika. Nie wpływa to w żaden sposób na komfort...
4,9
~Mateusz
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
BMW Seria 5 G30-G31
Zdecydowanie polecam, świetne daily praktycznie bez wad. Naped mxdrive działa świetnie w każdych warunkach. Na drodze prowadzi się super pewnie. Posiadam wersję Competition, która brzmi zdecydowanie lepiej niż zwykła M5. 4wd sport pozwala na uślizg tylnej osi i pokonanie zakrętu delikatnym "bokiem". Napęd na tył powoduje już chmurę dymu z opon :) Hamulce stalowe sprawują się świetnie dużo lepiej niż w M4. Moim zdaniem zupełnie nie ma sensu...
4,8
~KrzyGra
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
BMW Seria 5 G30-G31
Samochód kupiłem używany i użytkuję go już rok. Przez ten czas nie było żadnych mniejszych ani większych problemów (oprócz wymiany chłodnicy EGR dokonanej podczas standardowego serwisu). W trakcie tego roku wymieniłem klocki i przednie tarcze hamulcowe (była głęboka rysa na jednej z nich). Super sprawuje się podczas jazdy po mieście jak i na trasie, silnik, przeniesienie napędu, jak dla mnie rewelacja. Bagażnik naprawdę spory, wcześniej miałem...
4,2
~jacek
Limuzyna 550i 462KM 340kW
BMW Seria 5 G30-G31
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
4,2
~woj18a
Touring 540i 340KM 250kW
BMW Seria 5 G30-G31
Samochód uważam, że bardzo dobry. Jest to moje pierwsze bmw, więc nie mam porównania do poprzednich, ale na pierwszy miejscu postawiono tu na komfort. Wybierając samochód stwierdzam, że nie ma idealnego, każdy ma wady i zalety. Ten po prostu podobał mi się najbardziej, ale też ma wady i dziwne oszczędności jak na tak drogi samochód. Np. plastikowe kieszenie w drzwiach, gdzie nawet VW Golfie są wyłożone jakby pluszem, brak wystarczającej liczby...
4,6
~Stifmajster
Limuzyna 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 G30-G31
Mój egzemplarz to 520xd, użytkuję go od dwóch miesięcy i po 5000 km mogę się pokusić o wstępną opinię na temat pojazdu. Auto dosyć świeże, więc myślę, że wielu zainteresowanym zakupem moja ocena może się przydać, moje poprzednie auto to a6 c7 2.0 tdi quattro 190 km s-tronic, a prywatnie posiadam e60 3.0d. Auto jak każda piątka w historii jest dopracowane pod względem technicznym, standardem są systemy wykrywania pieszych czy hamowania...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
7,2
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~timyzimy
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
BMW Seria 5 G30-G31
auto petarda, w wersji competition troche jednak przytwarde jak na polskie drogi, ale tak wlasnie prowadzi sie sportowa limuzyne, auto najlepsze jakie dotej pory posiadalem, jest wszechstronne i w pelni konffiguracyjne na rozne style i warunki jazdy, szczerze polecam, nie da sie napisac zlego slowa o obecnym M5 Competition :)
4,9
~Tomek Audi 4.2
Limuzyna 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 G30-G31
Auto bardzo wygodne i ciche. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to to że płynie się nim jak większą limuzyną anie jak typowa piątka poprzednich modeli. Jeden to pokocha drugi znienawidzi. Ja przyzwyczaiłem się po kilku tysiącach.
4,6
~Grzegorz
Limuzyna 525d 231KM 170kW
BMW Seria 5 G30-G31
525d to komfortowa limuzyna ale... nie daje takiej frajdy z jazdy jak 428i. Auto rozpędza się ale nie przyspiesza. Żałuję, że nie kupiłem 530d lub 540d. Przyżydziłem 100 tyś. dopłaty i się męczę, startując spod świateł. Zalecam wentylację w fotelach. Skóra się klei. Auto ma jednak 1 SUPER zaletę . Na baku można przejechać średnio 700 km ,w zależności od stylu. Np. Łódź-Kolonia, 140-160 przelotowa , bez tankowania. Na razie bez usterek.
4,4
~Filip K
Limuzyna 530d 265KM 195kW
BMW Seria 5 G30-G31
Jestem zadowolony choć jak się Panamerą przejechałem to stwierdzam, że jednak źle wybrałem :) Czasy dobrej jakości mamy już dawno za sobą. DAWNO !!! Fotel kierowcy trzeszczał - zrobili. Trzeszczy coś w tunelu (tam gdzie tylny nawiew). Jak muzyka leci i jadę szybko to nie słyszę ale wkurza. Muszę zgłosić. Bak mógł by być większy. Ale jestem zadowolony. Silnik, wygląd, fotele na plus. Audio, wnętrze E classa ładniejsza.
BMW Seria 5 G30-G31