Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Wyższa klasa średnia

Siódma, obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem G30), wprowadzona na rynek w 2017 roku. W porównaniu do poprzednika, przeprowadzono w nim nieznaczne zmiany stylistyczne. Samochód zbudowano na płycie podłogowej BMW OKL Platform, którą wcześniej zastosowano w Serii 7. Dzięki większemu zastosowaniu aluminium, nowa Seria 5 jest 100 kg lżejsza od modelu poprzedniej generacji. Model dostępny tylko w wersjach sedan i kombi. Odmiana liftback (Gran Turismo) oferowana przy okazji poprzedniej generacji została przeniesiona do najnowszej Serii 6.

czytaj więcej
Powagosław

Spodziewaliśmy się tego, ale to jednak zawsze zaskoczenie. Że można lepiej. Seria 5 jeszcze jeszcze lepsza, jeszcze bardziej klarowna w formie, jeszcze efektowniej zaaranżowana. Warto było czekać.

~Powagosław
Luzacjusz

Mniej tu przepychu znanego choćby z Klasy E Mercedesa, za to w każdym calu czuć sportowy nerw, który budzi jeszcze większy respekt. Tak, Twój. I to niezależnie od tego, czy mijasz świat w Serii 5, czy Seria 5 mija Ciebie.

~Luzacjusz

BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4963 mm
Szerokość 1868 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2126 mm
Wysokość 1479 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Rozstaw kół - przód 1605 mm
Rozstaw kół - tył 1630 mm
Zwis przedni 882 mm
Zwis tylny 1106 mm
Prześwit 144 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1034 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 996 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka bezprzewodowa jest raczej slaba, nie laduje jak uzywasz apple car play. Paradoksalnie jest dosc malo miejsca w srodku, tym bardziej, ze to ponad 5 metrowy samochod. z Tylu jest dosc ciasno. z perspektywy kierowcy jest OK, masz wrazenie, ze jestes obudowany samochodem.
4,4
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka bezprzewodowa jest raczej slaba, nie laduje jak uzywasz apple car play. Paradoksalnie jest dosc malo miejsca w srodku, tym bardziej, ze to ponad 5 metrowy samochod. z Tylu jest dosc ciasno. z perspektywy kierowcy jest OK, masz wrazenie, ze jestes obudowany samochodem.
4,5
~Stefan
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 520i 184KM 135kW
Samochod ma kilka cech oraz wad, których bym sie nie spodziewal po samochodzie premium. Wady: - slaba jakosc wykonczenia kieszeni bocznych(nawet superb ma cale wyfilcowane) - brak spryskiwacza kamery cofania (standard w grupie vw) - slabe wyciszenie jak na klase premium szyb bocznych kierowcy. Cechy: - bardzo bardzo ciasno w środku w stosunku do wymiarow, ale jest to spowodowane przesunieciem srodka ciezkosci do srodka pojazdu, silnik i skrzynia sa po prostu cofniete do wew. - niesamowicie malo miejsca na schowki , w podłokietniku zmiescisz tylko telefon - agresja i niska kultura jazdy oraz agresywnosc szczegolnie uzytkownikow starszych egzemplarzy. - bardzo maly bagaznik ze względu na naped i koniecznosc wysoko poprowadzenia podlogi. Zalety: - komfort wrecz usypia na dlugich trasach - aksamitnie pracujaca skrzynia biegow zf - wybitny uklad kierowniczy - dobrze skalibrowany tempomat aktywny
Średnie spalanie dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting
7,1 – 8,7
l/100 km
5,4 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Samochód ma duży przedział spalania, można nim jeżdzić sportowo i palić 9 litrów. Jeżdżąc normalnie 7-7,5 l. Spokojna jazda to średnie spalanie w mieście na poziomie 6 l. Spalania trasa: 100 kmh: 4 l/100kmh 120 kmh: 4,5-4,8 l/100kmh 130 kmh: 5- 5,2 l/100kmh 140 kmh: 5,5-6 l/100kmh 160 kmh: 7 l. 180 kmh: 8-8,5 l/100kmh 200 kmh: 9,5-10,5 l/100kmh vmax 253 kmh: 13-16 l/100kmh Spalania miasto (włączony tryb eco który nie zmienia zbytnio pracy silnika , ale szybciej puszcza nas w tryb żeglowania na biegu jałowym i wykorzystuje więcej danych z radaru w celu odzyskiwania energii elektrycznej na rekuperacji): Spokojna jazda po terenie miejskim : 5 l/100kmh - bez korków. Normalna jazda po terenie miejskim : 6-7 l/100kmh - bez korków. Dynamiczna jazda po terenie miejskim : 8+ l/100kmh - bez korków. Samochód pali rewelacyjnie jak na osiągi i swoją wagę. To głównie za sprawą dużego momentu obrotowego który maksymalnie wykorzystuje moc silnika (pojazd pędząc stałą prędkością 180 kmh na autostradzie zużywa raptem 80-100 koni mechanicznych). Powyższe odnosi się do normalnej jazdy przeciętnego kierowcy, jeśli ktoś wariuje samochodem - żaden ranking spalania nie będzie do tego adekwatny. Moje średnie spalanie z 55 k km, to 6,9, ale samochód jest dużo na trasach, gdzie przy aktualnym ruchu niewiele człowiek pogoni.... na tą średnią składają się zarówno podróże -130 kmh na tempomacie jak i również jazda w nocy - 180-210 kmh. Po mieście spokojna jazda.
7,8
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Posiadam samochód dwa miesiące. Zrobiłem 3500 km. Średnie zużycie od stanu fabrycznego pokazane przez komputer to 7,5 l/100 km. Związane jest to z dość delikatną jazdą. Przy ostrzejszej jeździe wynik byłby o litr wyższy. Samochód przy tych osiągach i masie jest moim zdaniem bardzo oszczędny.
5,4
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 518d 150KM 110kW
Długoterminowa średnia ( spisana z komputera samochodu - od początku istnienia auta) - okolice 50000 km to 6,0
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna Facelifting