Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X1 F48 Crossover

Waldek, 4 lata temu
Silnik xDrive25d 231KM 170kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW X1 F48 Crossover xDrive25d 231KM 170kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Xdrive super działa miałem okazje go przetestować kilka razy. Silnik skrzynia też super.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Niemam powodów do narzekań tak na prawdę na to auto nic się nie dzieje, poza fotelami ale to nie usterka tylko jak dla mnie wada konstrukcyjna
4,0
Całokształt
Jest super ale nie idealnie. Mogli by dać trochę więcej za tą cenę. Fotele są za ciasne jak dla mnie, oraz jest głośno przy wyższych prędkościach. I ma mułowaty start tak do 15kmh. Za to fajnie się prowadzi nie tylko po asfalcie - nie boi się lekkiego off road (sprawdzone). Jego praktyczność i funkcjonalność jest super, na domiar tego daje frajdę z jazdy jak na SUW. Lubię te auto, nie żałuje zakupu choć był trochę za drogi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry- puki co żadnych usterek. Autko zbiera się też znakomicie. Nie bierze oleju. Pracuje równo.
4,0
Skrzynia biegów
Super szybka. Natychmiast odgaduje moje intencje-zamiary i robi to natychmiast. Ale ale ale na zimnym silniku zdarza się jej lekkie szarpanie, myśle że po najbliższej wymianie oleju w skrzyni będzie lepiej w końcu mam ponad 100tyś km. Oraz ciężki start tak do 15km h , niema takiego zrywu wszystko odbywa się tak spokojnie dystyngowanie co może czasem rozdrażnić przy dynamicznym ruszaniu na skrzyżowaniu. Nie jest to jakieś uporczywe ale dlatego nie dostanie pięciu gwiazdek.
5,0
Układ jezdny
Jak na SUW znakomicie, daje nawet frajdę z jazdy, trzeba wziąć pod uwagę konstrukcje auta to nie coupé. Poza tym pracuje znakomicie dobrze wytłumia nierówności. Pilnuje się drogi jak na SUW, układ kierowniczy jest bardzo doby- czujesz co się dzieje z autem. Moje auto posiada DDC tagże można też się trochę ostrzej pobawić.
5,0
Karoseria
Jest w porządku . Praktyczne nadwozie nieźle wykonane. Lakier mógł by być lepszy, zmora wszystkich nowych aut. Niemam czego się czepiać. Choć w off road nadwozie znacznie pracowało, moim zdaniem za mocno, czuć to nawet przy pokonywaniu krawężników.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest bardzo dobrze. Czy coś jakoś szczególnie przeszkadza cieżko mi powiedzieć ponieważ mam czujniki przód tył z kamerą. Ale raczej jest wszystko w pożądliwe bo nic mi nie przeszkadza. Do przodu widoczność z pozycji kierowcy jest super auto da się wyczuć na domiar tego jest mocno przeszklone i wszystko widać.
3,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być nie trzeba się uczyć jakiś dziwnych rzeczy czy też rozwiązań. Interfejs też jest jasny i przejrzysty. Tylko wykonanie niektórych plastików jest kiepskie to znaczy np. Panel centralny piano black po naciśnięciu wydaje piski ale na codzień w jeździe to nie przeszkadza. Nie piszczy nic podczas jazdy nawet po nie równych drogach. Fotel kierowcy i pasażera to porażka dla większych osób. Trzy gwiazdki tylko za te dziadowskie fotele które są rodem z mniejszego auta. Wąskie ciasne krótkie , powodują uczucie ciasnoty w aucie. Wszystko inne super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje szybko i wydajnie. Chłodzi szybko i mocno acz ze względu na duże szyby to w lato słońce mimo wszystko trochę drażni i ma się wrażenie że klima działa zdrowo jedynkowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo z tyłu , z przodu jest jeszcze więcej. Bagażnik w miarę duży i ustawy auto jest bardzo praktyczne i przestronne. Powodów do narzekań brak.
3,0
Wyciszenie
Jak na klasę premium to kiepsko zwłaszcza przy wyższych prędkościach. Słychać szumy przy drzwiach mogli by to bardziej wyciszyć. Silnik jest nie najgorzej wyciszony ale trochę mogło by być lepiej (jak na premium klasę). Jak ktoś słucha głośniej radia to musi się liczyć z tym że to strasznie słychać na zewnątrz auta. Natomiast tył jest raczej dobrze wyciszony. Przy wożeniu większych rzeczy, rozłożona tylna kanapa, brak pułki bagażnika nie robi się głośniej w aucie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ale to BMW ta marka tak ma. Niestety. Auto mam na gwarancji. Serwis jest Drogi to fakt.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
EGR- wymiana gwarancja 50tyś 1,5roku auta Lampa tylna- wymiana gwarancja 90tyś 2,5r Akcja serwisowa - coś wymieniali 40tyś 0,7r Lusterko prawe trochę z mojej winy (stłuczka) - wymiana gwarancja. 80tyś 2r
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie przytrafiło. Tankuje i jade

On - zużycie paliwa dla silnika xDrive25d 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X1 F48 Crossover