Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 E83

Bodek, 9 lat temu
Silnik 3.0 i 231KM 170kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X3 E83 3.0 i 231KM 170kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całość.
5,0
Całokształt
Auto spełnia moje oczekiwania. Po zaakceptowaniu twardego zawieszenia świerszcze plastików zagłuszam nieźle brzmiącym radiem. Frajda z jazdy - jak trzeba. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, a jak nie jestem, to idę posłuchać rzędowej szóstki:)))
Wrażenia
5,0
Silnik
Suchutki i bulgoczący. Ciągnie na właściwym biegu we właściwy sposób. W zakresie dozwolonych prędkości praktycznie niesłyszalny. Zużycie paliwa podam dla lpg.
4,0
Skrzynia biegów
Waha się przy starcie i jak każdy pięciobiegowy automat ma rozterki przy miejskich prędkościach, na który bieg się zdecydować. Pomaga steptronic, a dzięki mocy silnika udaje się połączyć ekonomię ( w możliwym wydaniu ) z przesuwaniem masy i akustyką.
5,0
Układ jezdny
Daruję sobie opis typu: duży promień skrętu, bo przy napędzie na obie ośki nie mam żadnego porównania z czymś innym. X3 jest fabrycznie twardo zestrojone, więc jeśli ktoś kupuje takie auto, a potem jest rozczarowany twardością, to znaczy, że sam dokonał złego wyboru już na wstępie. Dokładnie czytałem wszystkie możliwe informacje o tym samochodzie i nie jestem zaskoczony, że to nie humvee. Mam wyjechać po śniegu na śliską drogę i na niej się poruszać. Napiszę, jak było:))))
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze widać; mam problemy przy cofaniu, ale to być może mój problem, z którym poradzę sobie montując czujniki parkowania. Widzę i jestem widziany:))) bo to ładne auto:))))
5,0
Ergonomia
Bogu dzięki, to chyba jedno z ostatnich aut bez rozrywkowych, elektronicznych fajerwerków zajmujących kierowcę podczas jazdy. Wszystko w zasięgu ręki i wszystko uruchamiałem bez instrukcji - na wyczucie. Jak to w życiu bywa:))) sprawne paluszki pomagają:)))
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa i to dobrze działa. Nie odczuwam braku np. dwustrefowego klimatronika. Nawet na długich trasach pasażerowie na tylnych siedzeniach nie narzekali na kłopoty z wentylacją. Nawiewy skuteczne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdarzało mi się jeździć vanami, więc miałem pewne oczekiwania, ale... jest naprawdę świetnie. Z tyłu - trasa 1200 km a dwie osoby o wzroście ok. 180 cm. nie narzekały - przeciwnie - były zaskoczone komfortem jazdy.
5,0
Wyciszenie
Benzynowego silnika do 140km/godz praktycznie nie słychać. a powyżej :))) przy wyprzedzaniu słychać nieziemski bulgocik:))). Ogólnie przy benzynówkach akustycznie jedzie się przyjemnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czytając wszystko o 3,0i i decydując się na taki silnik nie można oczekiwać, że będzie palił, jak eksperymentalny pojazd z rajdów o kropelce. Pali, co ma palić, choć żal jest...:)))))))
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest starsze i używane, dzięki temu tańsze. Pomimo 8 lat trzyma się i wygląda doskonale, więc jest warte ponadstandardowego wydatku przy zakupie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie - tylko materiały eksploatacyjne. Trzeba doliczyć koszty doprowadzenia do właściwego stanu instalacji lpg, ale to też wynikało z konieczności zrobienia porządku w świeczkach i listwach wtryskowych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. I tak ma być.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW X3 E83

Liczba wpisów: 12

BMW X3 E83 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW X3 E83