Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 G05 SUV

Stefan, 4 lata temu
Silnik 3.0 30d 265KM 195kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X5 G05 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
3,50
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jak każde BWM nawet w trybie ECO zbiera się natychmiast!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : piszczy, trzeszczy, nie umywa się do jakości Audi czy Merc
3,0
Całokształt
Najbardziej przereklamowane auto jakie kiedykolwiek użytkowałem biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny. Jestem bardzo zawiedziony trakcją auta (chybotanie jak żaglówka na wodzie). Poza tym liczne usterki.
Wrażenia
5,0
Silnik
typowe BMW, zapierdziela od najmniejszych obrotów :)
5,0
Skrzynia biegów
typowe BMW, zapierdziela od najmniejszych obrotów :)
2,0
Układ jezdny
tragedia, w zasadzie żadnych gwiazdek nie powinno być dla auta za 403 kPLN po rabacie 18%. Miałem wersję z pneumatyką i było jeszcze gorzej, na szczęście skasowałem auto po 3 tygodniach. Niestety sportowe zawieszenie wrażenia ten sam SHIT!!!!!!
4,0
Karoseria
bryła bez zarzutów, choć auto bez sensu jest za wysokie o co najmniej 5 cm. Nowe X6 jest właśnie 5 cm niższe i już wygląda ok. A w X5 ta wysokość powoduje, że mamy do dyspozycji bujający się taczkowóz :((((
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność jest OK
3,0
Ergonomia
bez sensu za wysokie o jakieś 5 cm. Mimo tego pali nie najgorzej, bo średnia z 10 tyś km wynosi 9,6, ale jeżdżę zdecydowanie najwolniej ze wszystkich aut,, max 160 na autostradzie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam 4-strefowej wentylacji i dzieciaki z tyłu narzekają, wentylacja jest do dupy. Podgrzewanie przednich foteli zdecydowanie za ostre, poziom 1 z 3 a wszystko sie gotuje. Ten problem występuje we wszystkich BMW (testowałem wiele). Wentylacja wsysająca powietrze do fotela z zewnątrz (czyli na odwrót względem rozsądku) i tym samym zimą przy -2C wentylując na max ciągle mi za gorąco w plecy i zadek :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest wręcz za dużo, zwłaszcza nad głową i przez to niepotrzebne większe spalanie paliwa. Wychodząc z auta zawsze pobrudzisz tylną część spodni, bo zahaczysz o próg.
5,0
Wyciszenie
Zamówiłem dźwiękoszczelne szyby i przy 180 km/h jest na prawdę cicho mimo że to wysoki SUW.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie nie mam kosztów bo auto nowe
1,0
Stosunek jakość/cena
Najgorsze auto pod tym względem. Dałem 403 KPLN po rabacie a właściwości jezdne nie do przyjęcia, wentylacja do dupy, poza tym drobne usterki - widać że auto składane w USA a nie w w Europie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Szyberdach przestał działać - naprawiono 2. Uszczelki tylnych drzwi na krawędzi odkleiły się po 3 tygodniach, serwis przykleił i jest OK 3. Tylna kanapa - skóra pomarszczona ponad przyzwoitość ( to samo zauważyłem we wszystkich nowych X6, które przeglądam ostatnio) 4. Tylne nadkola przy tylnej kanapie - wszystkie skóry pomarszczone - zauważyłem w co najmniej 7 sztukach na 10 przeglądanych nowych X6 - tragiczna jakość skór biorąc pod uwagę cenę samochodu (400-500k PLN _+ po rabacie) 5. Auto na nierównościach trzeszczało jakby z przedniego zawieszenia. Po wizycie w serwisie okazało się, że to tylna klapa trzeszczała - naprawili i na razie jest OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 30d 265KM 195kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X5 G05 SUV