Szukaj

Informacje o BMW X5 G05 SUV

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Najnowsze BMW X5 jest czwartą odsłoną dużego SUV-a z Bawarii. Pierwsza generacja zadebiutowała w 1999 roku, a głównym projektantem był Chris Bangle. Wymiarowo, „x-piątka” jest dłuższa o 36 mm, szersza o 66 mm i wyższa o 19 mm od poprzednika, a jej dokładne wymiary to 4922 mm x 2004 mm x 1745 mm. Zwiększył się także rozstaw osi do 2975 mm (+42 mm). Producent obiecuje bardziej przestronne wnętrze oraz większą przestrzeń ładunkową. Nowe BMW X5 G05 może stać nawet na 22-calowych kołach.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 G05 SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,6 m
Promień skrętu 6,3 m
Długość 4922 mm
Szerokość 2004 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2218 mm
Wysokość 1745 mm
Rozstaw osi 2975 mm
Rozstaw kół - przód 1680 mm
Rozstaw kół - tył 1689 mm
Zwis przedni 874 mm
Zwis tylny 1073 mm
Prześwit 214 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1037 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1001 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1560 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1525 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1860 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 645 l
Kąt natarcia 25,2 stopnie
Kąt rampowy 20,2 stopnie
Kąt zejścia 22,3 stopnie
Głębokość brodzenia 500 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Oceny BMW X5 G05 SUV

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
Średnie spalanie dla BMW X5 G05 SUV
12,6 – 18,7
l/100 km
7,6 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
Na mieście przy normalnej jeździe 8,5-9l nie jest problemem. Na trasie do 120km/h -do 9 litrów, 140-150 na tempomacie 10L, jednak powyżej 160 robi się 11-13 L. Na razie przy przebiegu 10.000 km jedyna usterka po myjni, często pokazuje błąd kamery cofania, po wyschnięciu ok. Bardzo słabe hamulce jak na tak ciężki samochód, niestety wzmocnione hamulce nie mieszczą się do felg 19. Co jakiś czas same zmieniają się ustawienia na wyświetlaczu i trzeba na nowo ustawiać. Poza tym auto ok, mam porównanie z 3,0D i nie ma dużej różnicy.
10,7
BMW X5 G05
SUV 3.0 30d 265KM 195kW
Silnik całkiem żwawy, głównie przy prędkościach do 160kmh powyżej 160kmh już bez szału. Po 10tys km mam średnie spalanie 10,5 l/100km. Głównie miasto i autostrady/trasy szybkiego ruchu. Przy tempomacie na 160kmh spalanie 11-12l. Przy przepisowej +10kmh jeździe po krajówkach/miasteczkach można zejść poniżej 8l. Tryb żeglowania bardzo cenię, start&stop nie używam. Bak w porównaniu do F15 o ok 5l mniejszy. Wystarcza średnio na przejechanie 750km. W mieście ok. 650km. Wg mnie przy różnicy w zakupie rzędu 6k PLN. ciekawa alternatywa jest 40i z o wiele bardziej dynamicznym silnikiem, większym zakresem obrotów i elastycznością. A przy różnicy 2l/100km w spalaniu to będzie mój typ na kolejne auto. 45e zapowiada się jeszcze ciekawiej przy założeniu że po mieście jeździmy na prądzie za grosze a w trasie mamy prawie 400KM pod pedałem
8,8
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
Miasto całkiem nieźle jak na te gabaryty 11-12l/100 w zależności od korków. Trasa 130km/h = 8 litrów i każe 10km/h to + 1 litr. Katalogowe 6-7l/100km pali na trasie po drogach krajowych przy płynnej jeździe 100km/h - nie do osiągnięcia w żadnym cyklu mieszanym. Ogółem średnia 8,4l/100km ale przy spokojnej jeździe (130-140km/h na trasach) Przy normalnej dynamicznej jeździ autostradowej 10-11l
BMW X5 G05 SUV