Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

Mazi, 17 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Polecam!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydałoby się 170km, po przejechanych 10000 wsadzam chip i będzie git. Sumarycznie nic nie można silnikowi zarzucić, chodzi miodzio
5,0
Skrzynia biegów
Automat z trybem sekwencji bardzo dobrze się spisuje.
5,0
Układ jezdny
Na Polskie drogi idealne połączenie komfortu i właściwości terenowych, napęd 4x4 bardzo pomocny w panujących obecnie warunkach w Małopolsce
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra pozycja kierowcy wszystko w zasięgu wzroku bardzo duże lusterka to atut. Jedynie słaba widoczność do tyłu ale czujniki parkowania po coś zostały zamontowane.
4,0
Ergonomia
Materiały wykończeniowe bardzo dobrze spasowane, miło się obsługuje ten samochód. Za cienkie koło kierownicy to minus i system obsługi radia niezbyt fortunnie zamontowany (powinni się uczyć od Renault), brak możliwości montażu seryjnej nawigacji zamiast tego czarnego schowka pod panelem ciekłokrystalicznym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna (szkoda ze nie dwustrefowa) spisuje się bardzo, w warunkach zimowych system nagrzewania jest super nagrzewnice już po 20 sek od zapalenia silnika wypełniają wnętrze auta przyjemnym ciepełkiem. Ogrzewanie przedniej, tylnej szyby i lusterek jest również bardzo pomocne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 193 cm wzrostu i jeździ mi się idealne to mówi wszystko za siebie. Mieści się wygodnie 5 osób + 2 dzieci w trzecim rzedzie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo miło mruczy diesel, z zewnątrz dochodzą odgłosy ale nie stanowią problemu. Przez duże opony 235/55 R18 i duże lusterka występują standardowe doznania słuchowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie pali tak jak można było się spodziewać (automat podnosi spalanie). miasto- 10 trasa- 6
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto plasuje się pomiędzy klasą aut takich jak T Rav4, H Tucson, N X-trial, a autami klasy wyższej BMW, Range Rover, VW czy P Cayene tak więc wyposażenie, wykończenie i radość z jazdy jest warta tego co kosztuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva I