Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva I

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2006 roku. Po bankructwie Daewoo i przejęciu koreańskiej marki przez Chevroleta, Captiva na większości rynków pojawiła się w miejsce Daewoo Musso. Jej pierwowzorami były prototypy Chevrolet S3X oraz T2X z 2004 i 2005 roku. Captiva to pierwsze auto terenowe Chevroleta oferowane w Europie. Od 2011 roku oferowana jest druga generacja modelu. W Korei Płd. Captiva sprzedawana jest jako Daewoo Windstorm, w Australii jako Holden Captiva, zaś na Bliskim Wschodzie – jako GMC Terrain.
czytaj więcej
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Chevrolet Captiva I – wybierz silnik

Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,9
[email protected]
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Moja ocena jest zrobiona po 3,5 roku prywatnego użytkowania i 70.000km. Wszystkie przeglądy serwisowe robione co 15.000 km, olej wymieniany co rok (longlife). Nie mogę polecać tego auta, ale aktualnie nie mam punktu odniesienia, czy inne marki to taki sam fajans. Śmieszą mnie natomiast opinie wielu szczęśliwych posiadaczy Captivy, którzy po 1000-2000km wysławiają na Autocentrum pod niebiosa nowo nabyte auto. Ja też byłem takim szczęśliwym po zakupie nowego auta. Teraz jestem mniej szczęśliwy, ale pocieszeniem jest to, że podobno inni mają wcale nie lepiej, czy są to posiadacze 2-3-4 letnich modeli niemieckich, japońskich czy koreańskich, wszystko jeden fajans robiony w globalnych fabrykach części z plasteliny. Po prostu w dobie kryzysu producenci przezrzucili koszty testowania aut na klientów. Ja powoli zaczynam być zmęczonym testerem i nie wiem czy przy takiej dostępności i horrendalnych cenach części zamiennych do tego badziewia nie zmienię przed planowanym czasem. Tylko pytanie na co zamieniać skoro nowe auta wszystkie tak mają. Auta na 3 lata a potem sięgaj głęboko do kieszeni i płać za części i ich wymianę. Jak rozmawiam z zaprzyjaźnioną firmą, która ściąga części, to tylko zacierają ręce, bo teraz mają żniwa. Nie jest ważne czy to Chevrolet, czy BMW czy VW, wszystko się psuje i łożyska, sprzęgła, mechanizmy szyb czy wycieraczek, nie mówiąc o turbinach sprzedają się świetnie, a ponoć ostatnio szczególnie dobrze idą części do tanich modeli BMW. Moje perypetie serwisowe w dalszej części opisu - polecam. Jeśli chcecie jeszcze o coś pytać to można na maila.
3,8
~Paweł po 40 - tce
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Ogólnie fajny , wygodny i dobrze wyposażony wóz dla rodziny . W góry na narty jak i do Chorwacji nad morze w czwartek na pogrzeb jak i sobotę do ślubu czy w niedzielę do kościoła . Auto pasuje na każdą okazję i robi duże wrażenie na kierowcy jak i na sąsiedzie . Godne polecenia .
4,9
~Przemek
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Kupiłem auto, które miało spełniać kilka warunków - od bezpieczeństwa poprzez ekonomię do pakowności. Wcześniej śledziłem wszelkie wiadomości na temat tego auta i poza problemami z silnikami benzynowymi V6 - nie znalazłem żadnych niepokojących wpisów. Jedynie wersje < 2009 miały problem z kurtynami SRS - dlatego postanowiłem kupić wersję z 2010 roku. Generalnie jest to Opel Antara lub Holden (w Australii) produkowany w Korei :)
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva I
12,2 – 12,7
l/100 km
7,8 – 9,8
l/100 km
12,5 – 15,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,0
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
Chevrolet Captiva I
2,4 BRC 136 KM 4WD Autko 10 lat na gazie. Po regeneracji głowicy- wypalone zawory. Spalanie przed naprawą jak i po to średnio 14 l / 100 km przy jeździe 130 km/h. Max 16 litrów przy szybszej jeździe. Demon prędkości to on nie jest . Po wymianie sprzęgła i nasmarowaniu prowadnic lewarek biegów przerzuca biegi delikatniej. Wcześniej jak w CIĄGNIKU. AUTKO PRZESTRONNE . Duża rodzina spokojnie się zmieści. 3 rząd siedzeń dla dzieci. 2 rząd siedzeń kanapa salonowa. TROCHĘ MAŁO MOCY. Najważniejsze dowiezie z A do B i z powrotem.
14,3
SUV 3.2L 230KM 169kW
Chevrolet Captiva I
Miasto: przejazdy do 5KM - teren lekko górzysty - wychodzi około 23L gazu na 100KM. Trasa: prędkość 90KM/h 5 ustawiona na tempomacie, 5 osób - 12L gazu na 100KM nawet trochę poniżej 12, prędkość 130KM/h pali z 15L gazu na 100KM. Chwilowe maksymalne spalanie (od 0KM/h do 50KM/h w kilka sekund) 110 (sto dziesięć)L gazu na 100KM. Nie jest to silnik 1.0 i 5l/100KM, auto waży 2 tony, komfort jazdy jest duży, klimatronik, podgrzewane siedzenia, nawigacja, automat, styl jazdy wszystko wpływa na ilość spalanego paliwa
9,0
SUV 2.0D 150KM 110kW
Chevrolet Captiva I
Samochód użytkuję od 2016 roku. Najczęściej jeżdżę nim po mieści i pali średnio 9-10 litrów / 100km i to przy jeździe normalnej bez jakiejś przesadnej oszczędności ale średnio maksymalnie kręcę go do 3000 tys obr. / min. W trasie przy maksymalnej prędkości 80km/h na piątym biegu komputer pokazywał spalanie 6 litrów / 100km. Zwykle w trasie, bez autostrady-czyli do 120km/h pali ok. 8-8,5 litra / 100km. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h paliwo znika w oczach -10-12 litrów / 100km. Poza tym wg mnie to bardzo praktyczny i komfortowy samochód na długie trasy i nierówne drogi, pewnie nie jest lepszy od marek premium, ale w tych pieniądzach jest bardzo dobrze.
Chevrolet Captiva I