Szukaj

Lista ocen Chevrolet Lacetti Sedan (65) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mariusz
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
UWAGA!!!Po roku uzytkowania tego auta zpaliła mi sie kontrolka SYGNALIZATOR AWARII. W serwisie nic nie stwierdzli. W chwili obecnej autu jest jeszcze na gwarancji i kontrolka ta zapala mi sie zdecydowanie częściej przez co jazda staje sie nie możliwa, poniwaz auto traci na mocy do takiego stopnia, że trzeba wyłączyc silnik i zresetować komputer(a ja zmuszony jestem odwiedzać serwis regularnie). W serwisie chca mi wcisnąć tzw. PŁUKANIE SILNIKA...
4,0
~Chevytini
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Toporne, ślamazarne, ale dość niezawodne jednostki. Technologicznie trochę śmierdzi latami 90. Pali dość sporo, dynamiczny nie jest, ale póki co najpoważniejsza rzecz jaką musiałem przy nim zrobić to wymienić rozrząd (prewencyjnie). Jedyna niespodziewana awaria to uszczelka pokrywy zaworów, silnik trochę wyrzygał oleju na kolektor wydechowy (koszt około 50 zł + robocizna, ale można to zrobić samemu).
5,0
~dawidgg10487942
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Wszystko zależy od wymagań jakie stawiamy takiemu silnikowi , głównym założeniem była bezawaryjność i możliwość sprawnego, ale bezpiecznego wyprzedzania w trakcie jazdy z rodziną. Bardzo dużo zależy też od paliwa jakie wlewamy do baku, niestety nie jest ono zawsze pierwszej jakości - natomiast dostaje się silnikowi! Zupełnie niesłusznie, to dobry, cichy, i dynamiczny silnik .
4,0
~maneciarz@interia.pl
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Nie jest to sportowiec, to pewne. Ale pozytywnie zaskoczyła mnie elastyczność tego silnika. Do normalnej jazdy wystarczy kręcić go do 3tys, wtedy hałas jest na przyzwoitym poziomie. Życie wstępuje w niego od 3,5 do 5,5tys obr. To dobrze znana i poprawiona konstrukcja Daewoo wiec można tanio servisować w dawnych warsztatach Daewoo.
4,0
~Duńczyk
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
W sam raz na to auto. Motor wystaraczająco dynamiczny. Wyprzedzanie bezstresowe - oczywiście po uprzedniej redukcji biegu na właściwy, w celu osiągnięcia optymalnych obrotów silnika, przy których ma najlepszy moment obrotowy (zakres od min 3000 rpm do 5000 rpm - w normalnej jeździe więcej nie ma sensu go żyłować)
4,0
~aaa
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.8 i 16V 122KM 90kW
1,8 l pali mniej niż podobny w Vectrze. Ten jest produkowany przez Holdena (australijski Opel). Niezły odjazd, elastyczny i wielu się zdziwiło jak zostawali w tyle. Zdecydowanie bardziej polecam niż silnik 1,6 l - jeździłem zsamochodem z takim silnikiem przed kupnem - to nie ta klasa, a spala podobnie lub mniej.
4,0
~Tikej, Kraków
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.8 i 16V 122KM 90kW
Silnik ma dwa oblicza - do 3 tysięcy spokojny (ale nie ospały), natomiast powyżej \"daje kopa\". Oczywiście to nie jest sportowiec, ale pozwala na całlkiem sprawne poruszanie się po mieście i w trasie. Silnik nagrzewa się wolniej od np. Renault Laguna II, ale nie ma też tendencji do przegrzewania.
3,0
~Polak
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Po 8000 zapaliła się kontrolka od awarii silnika. Diagnoza wypadanie zapłonów, czyli Usterka Ukrywana przez Chevroleta i Serwisy(wada fabryczna polegająca na zawieszaniu się zaworów). Wymieniają na nowe, ale co z tego skoro jest już po poważnej naprawie na początku eksploatacji. Po 30000 Sonda Lambda.
4,0
~arturo
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Tak na wstepie to mam hatschbacka tylko nie można wybrać takiego typu nadwozia:) Silnik OK. Mimo iż jest to podstawowa wersja to daje sobie radę z tym autem. W mieście bez zarzutu. Na trasie przy wyprzedzaniu TIRa trzeba wprowadzać silnik na wysokie obroty.
3,0
~grzesliz@op.pl
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Stary silnik Opla 1.4 został tylko lepiej wyciszony. Wg moich pomiarów po 200 tys. nie stracił nic ze swoich osiągów. 60-100 4 bieg ok 12 sekund, 80-120 5 bieg około 20 sekund. Szału nie ma, ale dramatu też nie.
Chevrolet Lacetti Sedan