Szukaj

Lista ocen Chrysler 300M (63) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~meehoo
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Bardziej podobała mi się w moim starym Concorde\'dzie 2.7L - delikatniejsza, nie kręciła tak obrotów. Oczywiście zmienia bardzo dobrze, ale ze względu na trochę inne przełożenia niż zwykły 300m, jak trzymam delikatnie gaz to odcina na następny bieg dopiero przy 3000rpm. Trochę mnie to irytuje bo jeżdżę raczej delikatnie i sam odpuszczam mu lekko gaz, żeby nie piłował. W 2.7L ładnie zrzucał przy 2500rpm i nie było tego \"szarpnięcia\"....
5,0
~maumig@wp.pl
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Jest to mój pierwszy automat, więc za bardzo porównania nie mam. Natomiast moje pierwsze odczucia są jak najbardziej pozytywne. Praktycznie nie odczuwam zmiany przełożeń. Żona ma Smarta- jak ktoś tym wynalazkiem pojeździ to wtedy się przekona jak bardzo można odczuć zmianę biegów. Chociaż wiadomo, że skrzynia w Smarcie to tak naprawdę nie jest prawdziwy automat.
5,0
~gall78
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Stary, dobry automat. Może nie jest tak szybki jak współczesne, ale jak narazie bezawaryjny i niezawodny. Wymiana oleju co 70000 km. Radzę aby ściśle przestrzegać wymagań producenta i wymieniać dynamicznie na olej MOPAR ATF+4. Warto również sprawdzać raz na kilka miesięcy poziom oleju w skrzyni z uwagi na możliwe pocenie się w okolicach uszczelniacza wału.
4,0
~jogi babu
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
stary, 4biegowy ,ale dobry automat. zmiana biegów raczej nie wyczuwalna. przy ostrym wdepnięciu, czy kickdown\'ie trochę szarpnie, ale to normalne. na pewno nieuciążliwe. 5 bieg by się przydał, dlatego daje 4 w ocenie. ciekawostka - pelna regeneracja/naprawa skrzyni w okolicach 4tys zl. w vovlo v60 - nawet 20tys. bmw 5ka to samo.
4,0
~Detamaso
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Skrzynia pracuje bardzo płynnie oczywiście nie należy jej porównywać z najnowszymi skrzyniami typu DSG czy Multitronic, nie sprawia problemów należy pamiętać o wymianie oleju co 40 000km zalecany Mopar ATF4. Zdarzają się wycieki oleju z pod uszczelki miski olejowej skrzyni warto to obserwować.
5,0
~ratmed-arek@wp.pl
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Tutaj w sumie mógłbym dać 4,5 ponieważ 3-ci bieg jest troszkę za długi... ale przy odrobinie wprawy da się wpłynąć na decyzje ASB nawet bez użycia Tip-tronic. Poza tym świetna elastyczność skrzyni pozwala na spory wachlarz możliwości w wykorzystaniu Tip-tronica.
4,0
~Vette (tagra2@wp.pl)
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
AUTOMAT - powinni zabronić produkcji skrzyń manualnych! Skrzynka mogłaby być nieco szybsza, ale w końcu to nie auto sportowe :) choć osiągami zawstydza niejedno auto pseudosportowe. Zmiana biegów z regóły zauważalna głównie na obrotomierzu, po prostu aksamitnie miękko zmienia biegi.
4,0
~AiR
Chrysler 300M
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Skrzynia pracuje cicho i ladnie, lecz czasami chcialo by sie,zeby automat nie myslal mi okolo sekundy, aby wwalic nizszy bieg,jak cisne gaz do konca! Gdyby nie ta powolna sekundowa reakcja bylby idealny! Co prawda jest tiptronic, to biegi mozna wrzucac samemu.
4,0
~rasheed
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Skrzynia starej generacji, 4-biegowa, ale daje radę. Bezawaryjna, zmiana przełożeń do przyjęcia. Jedyna awaria, to linka łącząca lewarek i przekładnię. Wymiana wraz z wymianą oleju (przy okazji), to koszt 700 zł. Olej tylko Mopar atf+4. Unikać dextrona.
5,0
~shaxsopot
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Parę moich aut posiadało skrzynię automatyczną i mam możliwość porównania zakresu pracy i elastyczności, uważam że przydało by się jeszcze dołożyć 2 biegi gdyż skrzynia jest 4 stopniowa, nie mam zastrzeżeń co do funkcjonowania skrzyni.
Chrysler 300M