Szukaj

Lista ocen Citroen Berlingo II Combi (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~BaQ
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
Słowem - dramat. Samochód przy nieco większych prędkościach buja się i myszkuje po drodze, na kierownicy czuć szarpnięcia, które chce się kontrować, chociaż samochód nadal jedzie prosto. Praktycznie nie czuć powiązania kierownicy z kołami - to co pomaga w mieście i na parkingu, po za miastem sprawia, że ciężko wyczuć samochód. Berlingo I prowadził się o niebo lepiej. Bujanie (tyłu) czują zwłaszcza podróżujący na tylnej kanapie.
4,0
~Bulek27
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
Auto jest dość wysokie i jest wyczuwalne wychylanie się na zakrętach. Jest miękki co pozwala na połykanie nierówności. Mimo że posiada duże gabaryty to jest zwrotny manewrowanie nie sprawia kłopotów. Odczuwalny jest silny wiatr boczny szczególnie jadąc w koleinach lepiej nie odrywać wzroku od drogi. Śmiało można zjechać z asfaltu i wykonać wycieczkę po lesie samochód ma spory prześwit.
3,0
~JAREK I ANETA
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
NIERÓWNOŚCI WYBIERA POPRAWNIE DZIĘKI WYŻSZEMU ZAWIESZENIU (WERSJA XTR) PRZY PEŁNYM ZAŁADUNKU NIE HACZY TŁUMIKIEM O ASFALT NIESTETY W ZAKRĘTACH(OSTRE ŁUKI) MAŁA KATASTROFA KŁADZIE SIĘ BEZ RÓŻNICY CZY MA OPONY LETNIE CZY ZIMOWA C15 TO MISTRZ STABILNOŚCI W PORÓWNANIU DO NIEGO SZEDŁ JAK ZŁY BEZ RÓŻNICY CO MIAŁ NA PACE NA PROSTYCH MIMO KOLEIN JEST OK MOŻE JEDNAK REZYGNACJA Z BELKI NIE BYŁA DOBRYM POMYSŁEM
4,0
~Marcin
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Przed kupnem bałem się, że będzie gorzej, bo wkońcu auto bazuje na dostawczaku, a tutaj jest całkiem OK. Na szybszych zakrętach czuć, że się wychyla, ale nie ma się wrażenia , że auto się przewróci. Co do odgłosów zawieszenia to wszystko jest dość dobrze wyciszone, u mnie jedynie co słychać to czasami tylną klape, ale samej pracy zawieszenia nie.
2,0
~mp
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 75KM 55kW
Gigantyczna podatność na boczny wiatr, silny wiatr i prędkość powyżej 80 km/h => mam nie miłe wrażenie braku panowania nad torem jazdy samochodu - dlatego oceniam źle tą kategorię. Przy bardzo silnym wietrze na mostach w Skandynawii miałem wrażenie, że zdmuchnie mnie już przy 60 km/h. Mało precyzyjny układ kierowniczy (w nowym samochodzie).
3,0
~Jędker
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Trochę jak dla mnie za sztywne. Karoseria jest trochę wysoka i w szybko pokonywanych zakrętach odnosi się wrażenie, że może być podsterowny. Wyposażony jest w ESP oraz C-grip (system, który ma zastępować 4x4, jakoś nie specjalnie odczułem, żeby go zastępował, dla mnie po prostu taki bajer do niczego nie przydatny)
3,0
~Makintosz1508
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
Buja. Buja jak moim focusem z przed lat, który jak się z czasem okazało był prostowany po kasacji w belgi :). Co mile zaskakuje to układ kierowniczy. Po jeździe testowej spać nie mogłem, za lekko, na autostradzie myślałem-oj będzie nie dobrze. Gdy przyszło co do czego, super, wspomaganie zależne od prędkości-bravo to działa!
1,0
~KIM Colviek
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
rzuca autem jak diabłem po pustym piekle, wali coś w zawieszeniu, byłem w serwisie dalej wali, kolejna wizyta troszkę lepiej ale stuka prawdopodobnie amortyzator, będę męczyl serwis do skutku. tyłem auta rzuca na zakrętach, powyżej 90km/h jazda staje się niebezpieczna, dodam że mam jumpera i jestem z niego bardzo zadowolony
5,0
~lodz666
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 VTi 95KM 70kW
Niespodziewanie dobrze. Mimo wysokości nieźle zachowuje się na zakrętach. Nie ma już na szczęście typowej belki skrętnej więc problem francuzów zniknął. Hamulce tarczowe przód/tył działają bardzo dobrze. Nieco wyższe zawieszenie niż osobówek daje komfort bezstresowego przejeżdżania nad polskimi dziurami.
Dziennik kosztów dla Citroen Berlingo II Combi
Średni koszt przejechania 100 km
40,33 zł
7,0
l/100km
8,7
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Słowik
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Od kiedy założyłem na lato 17" felgi z oponami 225/45/17 Conti Sport Contact 3 auto zmieniło sie nie do poznania. Prowadzi się znacznie lepiej, komfort w ogóle się nie pogorszył a nawet zawieszenie pracuje z większą kulturą, no i wygląd zyskał, także polecam!
Citroen Berlingo II Combi