AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Citroen
C5
I
Kombi
2.0i 16V 136 KM 100 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
(22) - Silnik
Na liście zabraknie
20
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~hajasz@op.pl
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
standardowy silnik HDi + chip PSI = 127KM / 285Nm. Start spod świateł taki sobie, za to na trasie powyżej 2300 obrotów bez porównania do fabrycznych osiągów. Naprawdę warto wydać 2500zł. Benzyniaki 1,6/1,8 zostają w tyle mimo dużej jakby nie było wagi "cytrynki". Do tego tempomat też założony w serwisie (za 340 zł!!!) - zabawka pozwalająca oszczędzić kilkanaście % paliwa (a czasami prawie zasnąć za kółkiem).
Dodane
21 lat temu
3,0
~Z.K. remopup@wp.pl
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
jak się nie psuje to jest do przyjęcia, rewelacji nie ma. Od nowości silnik pracuje nirówno na wolnych wolnych obrotach. W autoryzowanych serwisach Citroena w których byłem powiedzieli, że jest to jak najbardziej normalne. Zużycie oleju dla współczesnego silnika to skandal 1,5L na 10000km. - tyle tylko z moich aut jakie pamiętam brała SKODA 105.
Dodane
21 lat temu
4,0
~Bartek
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Optymalny dla tego auta. 1.8 jest za słaby poza tym bierze sporo oleju. Mój też bierze, ale kontrolnie, około 1 litra na 5 tys. km. Silnik 2.0 16v bardzo fajnie sprawdza się w mieście, super w trasie. Z wyprzedzaniem nawet ciężkim kombi nie ma problemu. Jak ta takie duże rodzinne kombi, to jeździ naprawdę żwawo i satysfakcjonująco.
Dodane
16 lat temu
4,0
~pitcarn
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik EW10J4 usterki j.w. Po za popychaczami ok. Jak pisałem bierze trochę oleju. Stosuję zalecany Total 5W40. Na LPG jest bardziej elastyczny w zakresie niskich obrotów niż na PB. Olej wymieniam samodzielnie przez spuszczanie korkiem a nie w warsztacie gdzie wyciągają podciśnieniem.
Dodane
9 lat temu
4,0
~Wojtek Citroen
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Mechanicznie z autem w tym silniku nie ma problemów. Musiałem zrobić głowice i wymienić pierścienie, panewki uszczelke pod głowicą uszczeniacze gdyż poprzedni właściciel popsuł wentylator chłodnicy i poprostu go przegrzałem...
Dodane
9 lat temu
4,0
~demon84
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Do spokojnej jazdy spoko, ja wolę dojechać do celu bezpieczniej niż szybciej. Ale jak trzeba "depnąć" i przyspieszyć daje radę. Silnik pali średnio 8,5.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Yellowmen
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik Cichy i elastyczny. Przy większych prędkościach głośność taka sama jak przy mniejszych. Jestem na prawdę miło zaskoczony jego pracą.
Dodane
13 lat temu
5,0
~Mikołaj P
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Ideał, nic nie stuka nic nie puka, dobrze wkręca się na obroty ( kręci do 6k ) , dynamika idąca w parze ze spalaniem
Dodane
7 lat temu
3,0
~radzioo
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik jako napęd ok ale mnóstwo problemów - cewka, szklanki to standard awarii w tym samochodzie.
Dodane
12 lat temu
4,0
~bogus55@onet.eu
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Powyżej 3500 obr. robi się żwawy - do 3000 - żeby nie mówić mułowaty to powiem DOSTOJNY
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 137 aut
od ręki
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
4,1 (42 oceny)
Wybierz inny silnik
1.6 HDi 109 KM
1.8i 16V 116 KM
2.0 HDi 90 KM
2.0 HDi 109 KM
2.0 HPi 140 KM
2.0i 16V 136 KM
2.2 HDi FAP 133 KM
3.0 V6 207 KM
3.0 V6 Carlsson 235 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen C5 w pigułce
Citroen C5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen C5
Dane techniczne
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Opinie
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Usterki
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Publikacje
Citroen C5
Newsy
Citroen C5
Galerie
Citroen C5
Nasze pomiary
Citroen C5
Filmy
Citroen C5
Ogłoszenia
Citroen C5
Ceny aut używanych
Citroen C5
Dziennik kosztów
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Opinie o instalacjach LPG
Citroen C5 I Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW 2001-2004
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen C5 I Kombi
Dane techniczne
168 raportów
zużycia paliwa
61 ogłoszeń
używanych
5 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy