Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Hatchback (103) - Silnik

Na liście zabraknie 57 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~link2jack@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
1.6L jest chyba troche za mały jak na tak duze auto gdy chcemy jechac w 5 osob. Ale ze 99% tras jezdze sam zatem jest OK i nie narzekam - na swiatłach moze nie obserwuje \"przeciwników\" obok ale dla zrównoważonej osoby :) bedzie w sam raz. Daje 5 ze względu na spalanie :) Gdzie silniki TDI niestety/stety przegrywają z HDI
4,0
~Bartek
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Nie jest to może rakieta, ale nie jest też zawalidrogą. Ma brzydką charakterystykę mocy, a to dlatego, że wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu i nie ma turbo. Innymi słowy nie ciągnie od samego dołu a dopiero od ok. 4tys obr/min - czyli jak się już innych wyprzedzi. Ale za to jak pięknie brzmi... :)
5,0
~artur.publicite@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Dwulitrowy turbo-diesel to bardzo dobre rozwiązanie. Dynamiczny i oszczędny jednocześnie (średnio spala 6,2l glównie po Warszawie, mój poprzedni samochód: Primera 2.2 TDI spalała 9l !!!). Oczywiście - jak to w przypadku diesla - największą frajdę z jazdy mamy na wyższych obrotach (począwszy od III biegu)
5,0
~matek
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
myślałem na początekże silnik 1.8 125km nie będzie aż tak bardzo dynamiczny przy takiej masie auta jednak saskoczenie z mojej strony było pozytywne , auto rozpędza się do 100km\\h w 10 \\s a prędkość maksymalną ma 201km\\h i uwieżcie mi że tyle osiągnąłem w austri na autostradzie.
5,0
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Mam porównanie z poprzednią jednostką o tej samej pojemności, starsza zaskakiwała użytkownika dynamika niespotykana u silników diesela, ten silnik przy bardzo wyrównanym apetycie na paliwo dysponuje poteżnym momentem obrotowym, jest bezpieczny przy wyprzedzaniu.
4,0
~mariusz
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Wysoka dynamika, cicha praca szczególnie po rozgrzaniu silnika, niestety zużycie oleju jest dość znaczne (trzykrotna dolewka pomiędzy wymianami), denerwuje trochę elektroniczny czujnik poziomu oleju, który czasami się odzywa przy minimalnym pochyleniu bocznym pojazdu
4,0
~husky@centrum.sk
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Ostatnie wersje tego silnika posiadają zmienne fazy rozrządu, co powoduje że samochód świetnie zbiera się z dolnych partii obrotów i stosunkowo mało pali. Ale: nie oszukujmy się 1435 kg powinno napędzać coś mocniejszego niż 127 kM benzyna, na autostradzie po prostu brakuje mu tchu...
5,0
~Zadowolony
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Silnik bardzo dobry. Rewelacyjnie się zbiera i ciągnie od najniższych obrotów, pomimo niemałej masy. Dwie turbiny dają radę. Ogólnie jak na razie nie mam zastrzeżeń. Silnik pracuje cicho, nawet przy dużych prędkościach i jest dość elastyczny.
5,0
~Mizo
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
Jeden z pozytywów to silnik mojego samochodu. Obawiałem się, że silnik 1,6 HDI jest za mały i za słaby do C5. W praktyce jest zaskakująco elastyczny i bez zadyszki radzi sobie z tym samochodem przy bardzo ja na te masę niskim zużyciu paliwa.
5,0
~Mruk
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Bardzo dobry silnik biturbo, pierwsza turbina załącza się od tak niskich obrotów, że mam wrażenie jakby ciągnął od biegu jałowego. Auto przyspiesza od zera do prędkości miejskich od jednego przydepnięcia. Jazda w mieście to sama przyjemność
Citroen C5 II Hatchback