Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer (86) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jurek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Nie ma czym się zbytnio chwalić jest normalne cicho nie wiem skąd ludzie biorą takie informacje że jest cicho chyba nigdy nie jechali a się wypowiadają że może konkurować z audi A8 chyba ktoś nie wie jakie wyciszenie ma audi że takie bzdury wypisują jest cicho normalnie fiat panda 1.1 przy 80km ma takie samo wyciszenie więc nie wiem skąd takie głupoty ludzie wypisują jak dla mnie to jest odwrotnie właśnie że jest głośno słychać silnik nie...
4,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Przesiadłem się z klasy premium, więc nie jestem zachwycony, w porównaniu z moim poprzednim autem głośniej słychać szum wiatru. Ale uczciwie trzeba przyznać że nie jest źle, da się podróżować z prędkościami autostradowymi bez bólu głowy, standard jak na tą klasę. Jeśli ktoś się przesiada z niższego segmentu - będzie zachwycony, jeśli z wyższego - niekoniecznie. Silnik wyciszony dość dobrze, jego dźwięk nie męczy. Odgłosy pracy zawieszenia i...
3,0
~Karolpn
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na tą klasę samochodu wyciszenie jest skandaliczne. Na pocieszenie mogę tylko napisać że w Mondeo jest jeszcze gorzej. W C5-tce bardzo słabe jest wyciszenie od wiatru - gorzej niż w P406. Szczególnie boczny wiatr powoduje straszny szum. Dach gorzej wyciszony niż P406 - słyszę przelatujące nad autem samoloty jakby dachu w ogóle nie było - mieszkam blisko lotniska. To akurat mało przeszkadza ale, to pewnie też ma wpływ na poziom szumu przy...
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Jest dobrze. Mam porównanie do auta klasy premium (Lexus GS 450h) i mogę spokojnie stwierdzić, że C5 z dieslem pod maską dorównuje klasie wyżej. Przy prędkościach autostradowych szum powietrza nie denerwuje a silnik pracuje wystarczająco cicho żeby można było rozmawiać z pasażerem bez podnoszenia głosu. A przypominam - mój egzemplarz ma 380 tkm przebiegu i bardzo rzadko słyszę skrzypienie elementów wnętrza.
5,0
~woziu87
Citroen C5 III
Tourer 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
Możemy rozmawiać przez system głośnomówiący podczas jazdy bardzo spokojnym tonem i nie ma tu mowy że nie usłyszymy rozmówcy bądź hałas zewnętrzny nam przeszkodzi w miłej podróży a słuchając muzyki na nagłośnieniu Citroena szczerze dawno nie słuchałem tak czystego brzmienia w aucie .Tutaj nie ma minusów a plusów za dużo by opisywać wszystkie
4,0
~thudy
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wygląda na to iż im nowszy model, tym wyciszenie gorsze. Pomimo że posiadam szyby akustyczne z przodu to hałas z zewnątrz jest słyszalny. Według opinii użytkowników spowodowane jest to zaniechaniem montażu dodatkowych uszczelek i bardzo kiepskim wyciszeniu drzwi. Na szczęści silnik jest praktycznie niesłyszalny w normalnym zakresie pracy.
5,0
~mikolaj2481
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
To chyba najlepsza strona tego auta. Ja miałem wersję Exclusive, więc miałem podwójne szyby i podwójne uszczelki. Do wnętrza nie dochodzą żadne stuki. Przy prędkości około 140 km/h słychać tylko pomruk silnika. A przy prędkości 200 km/h słychać było to samo co przy 150 km/h w Vectrze.
4,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Silnika właściwie nie słychać, a przecież to diesel. Jedynie przy wyższych prędkościach słychać go nieco, ale i tak jest ciszej niż w silnikach VW. Przy 120-140 km/h słychać już szum powietrza, który nie przeszadza, ale przy tych prędkościach to raczej norma. Mogłoby być lepiej, ale ponownie, nie jest źle.
5,0
~Jacek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jaki pisałem - poziom klasy premium a mam zwykłe szyby. Obojętnie jak szybo jedziesz można swobodnie rozmawiać (z przodu bo z tyłu nie jechałem). Jedna wkurzająca rzecz- lekki furkot z prawego lusterka na autostradzie (jak się złoży to znika) którego ... pasażer już nie słyszy.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer
Średni koszt przejechania 100 km
24,67 zł
7,9
l/100km
8,8
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bob
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Ogromny plus. Kierowca/czyni i pasażerowie są świetnie odizolowani od drogi bez znaczenia na prędkość. Jest dużo ciszej niż w Oplu Insigni. Prawdopodobnie jest to zasługa wersji wyposażenia Exklusive, w której jest więcej mat wygłuszających i podwójne szyby.
Citroen C5 III Tourer