Szukaj

Oceny Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017

Podsumowanie 46 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 - Oceń swoje auto
4,34
średnia ocena z 46 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
87%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017

4,1
~Jacek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
5 lat u mnie, przed nim ... również C5 poprzedniej generacji z 2.0 HDI 136 KM. Obecnym nawinąłem ok 100 tys. w 90% po trasach - nigdy nie dolewałem eloysa! Lawety nigdy nie zaliczyłem choć parę "drobiazgów". Silnik nie do zabicia (poprzedni sprzedałem znajomkowi i teraz dobija do 400 tys na oryginalnej turbinie i bez wąchania oleju). Skrzynia to samo. Najpoważniejsza naprawa do wymiana wtrysków (2 tys całość) z powodu.. korozji (wyszło pod...
3,6
~Mix
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samocbod eksloatowany w trasie, z gdanska po calej Pklsce, autostrady i ekspresowki. Bardzo komfortowy, mualem c5 II i tam zawieszenie bujalo na stenaline podczas sztoru. Tu jest idealne, twarde ale rowniez komfortowe, jest opcja sport super podczas szybszej jazdy na autostradach, wersja 140 km nie jest demonem predkosci ale daje rade, na trasiei ale do 180 km/h daje rade, szybciej na tempomacie i tak nie jezdzw :) ZALETY:...
4,5
~Marek M.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Komentarz pisze dla tych ktorzy sie wachaja nad zakupem ja rowniez przez zakupem balem sie hydro ze francuz i elektronika a tu mile zaskoczenie auto super w jezdzie na dlugie trasy tylko chce sie jechac i jechac hydro bajka nic lepszego nie moze byc. Automat japonski 6 biegow calkiem calkiem zgodnie z charakterem citroena nie za zrywny ale tez nie mul 3.5/5. Ogolnie auto super ceny czesci do zawieszenia znosne porownywalne z autami tej klasy....
4,1
~PN1500
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wóz inny niż wszystkie. Trzeba zaakceptować pewne mankamenty. Dla mnie to brak uchwytów na kubki, p oraz pierwszy i drugi. Potem ewentualnie trochę małe kieszenei w drzwiach i brak otwartej nieco większej półeczki gdzie można dać smartfona ( z tej pod radiem wypada gdy się przyśpiesza ). Składanie tylnej kanapy wraz z roletą i siatką, dość uciążliwe. Ale jak się ruszy... mmmm . Poza czujnikami parkowania z przodu które na początku trochę...
3,2
~miroslaw.mach
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania i ok. 100tys. przejechanych kilometrów mogę z pewnością stwierdzić, że z samochodu nie jestem zadowolony. Niestety koszty utrzymania po 200tys. są spore, a niektóre rozwiązania niepotrzebnie windują ceny części w górę. W całokształcie zacznę może od plusów. Najmocniejszą stroną jest zdecydowanie silnik. 2.0 HDI to sprawdzona konstrukcja, chodzi w miarę cicho i kulturalnie jak na diesla. Mimo 240tys. przebiegu, między...
4,5
~Marek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moje auto to wersja Confort z hydroaktywnym zawieszeniem. IMHO, to zdecydowanie najkorzystniejsza wersja oferowana w 2010 roku na polskim rynku. Auto ma praktycznie pełne wyposażenie najwyższej wersji z wyjątkiem czujników ciśnienia w oponach i elektrycznych foteli. Poza tym auto jest dopasione na maksa. W tej cenie (niecałe 90k) zł, dostajemy bardzo duże, świetnie wyposażone kombi, z ogromnym bagażnikiem i rewelacyjnym zawieszeniem. Komfort...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Soldier72
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Na samochód ten czekałem z niecierpliwością, nie byłem przekonany czy współpraca PSE z niemcami ( zawieszenie )i włochami ( stylistyka ) wyjdzie Citroenowi na dobre. Ale jak już wsiadłem to pozbyłem się złudzeń, ten samochód będzie krokiem milowym citroena, fakt że został wybrany samochodem roku nawet w japoni pokonując Toyotę w jej rodzinnym miescie wiele mówi. Precyzyjne wykończenie wnętrza, wyciszenie i zawieszenie które powoduje że nazywam...
4,6
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Super auto, zwłaszcza w wersji exlusive , dach panoramiczny, podgrzewane i z funkcją masażu siedzenia , rewelacyjne zawieszenie, kultura pracy silnika, czy elektrycznie otwierana klapa bagaznika to dodatki które powodują że z samochodu nie chce się wysiadać. Materiały wykończeniowe bardzo dobrej jakości , nic nie skrzypi, nie puka, żadnych tandentych plastików jak w niemieckich autach .Piękna linia nadwozia, do tego biały lakier i 18 calowe...
4,7
~Sylwester pierwszy
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Idealne skrojone auto dla rodziny i codziennego wygodnego użytkowania. No może prawie idealne bo kilka drobiazgów jest do poprawy ale naprawdę nie ma co wybrzydzać. Tym bardziej za taką cenę. Nie sądzę żebym z droższych był bardziej zadowolony.
4,7
~Azbestowy dzban
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Minus to czasem elektronika coś zaszaleje i mało schowków albo brał cup Holder przy takim aucie to jakiś żart. Słaby promień skrętu lecz jest to zależne od długości tego auta więc trzeba brać poprawkę. Reszta idealna.
Citroen C5 III Tourer