Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso (282) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 289 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wiktor
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Mercedes E to nie jest. Miałem więc wiem o czym piszę. W miarę komfortowo i przewidywalnie jak na gabaryty kiosku. Jest w stanie zaskoczyć na zakręcie niejednego wsiowego mistrza prostej w BMW czy innej Hondzie. Podstawowa rzecz żeby tak było to dbanie o stan belki i amortyzatorów. Jeśli regenerujecie to zróbcie ile się da żeby była możliwość zostawienia waszego oryginalnego korpusu. Jeżeli nie to oddajcie do kogoś kto ma o tym naprawdę dobre...
3,0
~bigfan@spin.ict.pwr.wroc.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Bardzo bardzo bardzo delikatne zawieszenie. Szczególnie źle znosi poprzeczne nierówności. Trzeba je pokonywać na 2 biegu przy prędkości rzędu 20km/h, co źle wpływa na samopoczucie kierowców innych aut jadących z tyłu. :-) Praca zawieszenia jest niestety dobrze słyszalna w kabinie. Zdecydowanie z "Citroenem NIE polubisz każdej drogi". Na równych nawierzchniach samochód zachowuje się całkiem komfortowo i po francusku miękko. Oczywiście z...
2,0
~Tomi
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Auto teoretycznie komfortowe. Przód typowy w miarę bezawaryjny mc pherson - po 60 tys. zaczęły odzywać się tuleje wahaczy co i tak jest niezłym wynikiem jak na polskie \"autostrady\". Tył to tragedia, na pusto rzuca autem i hałasuje jak w Żuku (od nowości tak było), jest nieco lepiej przy obciążonym aucie. Na szybkich łukach samochód cały czas ucieka i trzeba kontrować, prowadzenie bardzo nerwowe i wręcz momentami niebezpieczne - mam jeszcze...
4,0
~Zimny72
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zawieszenie proste i niezawodne: belka skrętna i Mc Phersony. Serwisowanie standardowe: drążki i końcówki stabilizatorów. Reakcja budy na gwałtowne ruchy kierownicą jak w autobusie. Moja żona odmawia prowadzenia XP, bo czuje się jakby sterowała łodzią: nie widać końca maski, a po skręcie kierownicą przednia szyba po chwili przesuwa się w bok - trzeba się przyzwyczaić i przestawić, mnie to nie przeszkadza. Przynajmniej tak to widać z wewnątrz....
4,0
~PStryk
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
prowadzenie dość dobre, przy dużych prędkościach podatny na powiewy. Niestety wadą wrodzoną pikusi jest wybijanie się sworzni w wahaczu co objawia się głośnym stukaniem na głębokich dołach szczególnie przy ostrym skręcaniu. Pała dla konstruktorów za kretyńskie rozwiązanie niewymiennych sworzni! Rozwiązanie opracowali chyba w celu wspierania zbieraczy złomu. Kosz całego wahacza ok 400 za sztukę. Bardzo komfortowo na trasie, w mieście przy...
3,0
~Błażej
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 HDi 90KM 66kW
Prowadzi się dobrze. Cudów nie ma bo to VAN i jako taki ma wysoko środek ciężkości oraz duże powierzchnie boczne co czyni to auto wrażliwszym na podmuchy wiatru. Sam układ jezdny nie daje tak dużej pewności na łukach drogi jak w klasycznych osobówkach. Warto brać poprawkę i zwalniać przed ostrymi łukami. Choć wedle testu ze starego "Motoru" auto wcale nie jest takie wrażliwe na szybszych zakrętach. Nie sprawdzałem:) Wspomaganie...
4,0
~expedit54@gmail.com
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Zawieszenie ogólnie trwałe jak na polskie warunki.Trzeba się przygotować na remont belki skrętnej mniej więcej co 100-120 tys km - to i tak zdecydowanie lepiej niż w zwykłej Xsarze czy choćby Peugeot 206. Zawieszenie pracuje dość miękko i nieźle wybiera nierówności.Przy tym części są w bardzo przystępnej cenie. Układ kierowniczy jest precyzyjny,choć wspomaganie mogłoby pracować ciut lżej.Należy uważać na zachowanie auta przy silnym wietrze...
4,0
~Klamor74
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Przód ładnie tłumi nie pracuje zbyt głośno nawet powiedziałbym ze znacznie ciszej niż w moim poprzednim Mondeo Mk II przy zakupie zwrócić szczególnie uwagę na tylną belkę kosztowne naprawy - czy nie jest już zmęczona koła powinny stać prosto i nie powinny wahacze leżeć na odbojnikach (bardzo zmęczona belka) przy zakupie dobrze podjechać na jakąś stację kontroli lub mechanika od Francuzów.
4,0
~mar456
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Jedyną wadą dla mnie jest ogromny promień skrętu który utrudnia manewrowanie. Samochód dobrze trzyma się drogi, ma odpowiedni prześwit (dostosowany do polskich warunków) oraz dużą ładowność (ponad 500 kg). Bardzo wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest trwałe - jedyne co wymieniałem to łączniki stabilizatora na wzmocnione polskiej firmy jgr (ramech).
5,0
~GW
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 HDi 90KM 66kW
Dużo osób kryttykuje tego typu auta za układ jezdny i prowadzenie z powodu wysokopołożonego środka ciężkości. Jestem miło zaskoczony. Poprzednio jeździłem przez 4 lata vectrą C w GTS, więc... Zawieszenie jest bardzo komfortowe, zarówno w porównaniu z porównaniu z GTSem, jak i GOLFEM żony. Dobrze wybiera nierówności, szczególnie warte docenienia w jeździe po Warszawie...
Citroen Xsara Picasso