Szukaj

Lista ocen Citroen ZX Hatchback (168) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 150 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Piotr
Citroen ZX
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Auto sie nie trzyma drogi na zakrętach w porównaniu do np.japończyka to totalne dnooo nie radze szybko wchodzić w zakręty poprostu... Za to konfort w porównaniu do japończyków jest większy, ale ja stawiam na bezpieczeństwo... Pozatym przeguby zawieszenie wszystko sie psuje...strasznie i to we wszystkich citroenach zx ale z tyego co słyszałem w innych motelach jest to samo.
4,0
~piotrex
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Autko świetnie się prowadzi jest elastyczne nie to co Golfy .Daje poczucie panowania nad autem i komfort prowadzenia a co za tym idzie przyjemność z jazdy tym autkiem.Gdyby jeszcze nie ta tylnia belka.Ale i tak jest lepiej jak w Peugocie tam co roku było coś w zawieszeniu do roboty zawsze coś stukało a tutaj narazie nic wszystko OK.
4,0
~Plewson
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto trochę buja się na zakrętach, jednak zawsze jeździ się nim pewnie. Pożera dziury - tam gdzie w nowych autach można wybić sobie zęby, cytrynka zdaje się lewitować ponad asfaltem. Na minus osiadający tył przy trzech osobach na kanapie, choć to już raczej kwestia zużycia belki w moim egzemplarzu.
5,0
Citroen ZX
Hatchback 1.8 i 101KM 74kW
Jeszcze nie udało mi się wypaść z zakrętu mimo dużych prędkości. Auto reaguje tak jak się tego spodziewam, jest wystarczająco miękkie, ale też nie buja na zakrętach. Dobrze wybiera polskie wyboje. Jedynie łączniki stabilizatora szybko się zużywają, ale są to części tanie i szybkie do wymiany.
3,0
~Maciek WErcław: mbuba@op.pl
Citroen ZX
Hatchback 1.1 60KM 44kW
Tylna belka sprawia, że auto ucieka w zakrętach, zbyt miekkie zawieszenie, strasznie buja na trasie i nie daje poczucia pewności w trakcie pokonywania łuków (trzeba dodawać gazu w zakrętach, wtedy nadsterowność daje sięopanować, można też dokręcić śruby w tylnej belce (przy łożyskach) - pomaga)
4,0
~BARTI
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Zawiachy są po prostu super- samochód pływa po drodze a nie jedzie- b.dobrze tłumi wszystkie nierówności. Jak sprowadziłem go z Niemiec było ok. Wystarczyło mu 2 tys km. po naszych dziurach i zawieszenie do wymiany. Po wymianie zawiachów jeżdżę już 30 tys i jest jak tuż po sprowadzeniu.
4,0
~bootsman
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
+: od nowosci nie robione amory - wychodzi na testach sprawnosc 65-70% po 10 latach. komfort zawiechy - bardzo OK. Na zakretach - cudo, jezdze po gorach stowka z wielka przyjemnoscia. - : na lacznik stabilizatora mam juz abonament - co najmniej raz do roku, bo stuka. Ale 50zl, wiec co mi tam.
5,0
~MateuszZx
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Miękko, wygodnie - części naprawdę tanie! Jedyne co jest a 4+, a nie 5 to końcówki drążków się szybko zużywają - trzeba kupić droższe zamiast 15zł dajmy 25zł i żywotność dłuższa o 30 tysięcy:) Wymiana elementów gumowych 150zł z wymianą - to jest dużo za komfort ? :)
5,0
~mariusz lublin pytania maniek153@interia.pl
Citroen ZX
Hatchback 1.9 D 71KM 52kW
trzyma sie drogi jak by opony byly nasmarowane klejem , delikatnie stuka tyl na dziurach ale to nie tylko wina amortyzatorow anie niczego innego , moja wersja ma sportowe zawieszenie od nowosci i odczuwalny jest cZasem dyskomfort podczas jazdy po dziuracha ale ogolnie oceniam na 5
5,0
~KUDLATYELK
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
JESLI CHODZI O PROWADZENIE TO JEST NAPRAWDE DOBRY, KPOD WARUNKIEM ZE MAM SIĘ DOBRE OPONY. JAK MIALEM Z PRZODU POLSKIE KORMORANY BYLY PROBLEMY Z KOLEINAMI-MYSLALEM, ŻE AMORKI DO WYMIANY. PO ZMIANIE OPON NA ZIMÓWKI PROBLEM ZNIKŁ. WNIOSEK JEDEN. OGÓLNIE ŚWIETNY JAK W KAŻDEJ CYTRYNIE :-)
Citroen ZX Hatchback